uvel

Mamman til Carina

Glad i forumet
var kvalm og uvell for første gang nå i kveld måtte inn på do for å spy litt uff håper ikke at jeg skal få oppkast på kvelden nattan fremover det er ikke noe gøy.
flere som har kvalme for tiden????

klem fra lille meg

Uff da. Merker ingenting til kvalmen ennå jeg. Håper du slipper og være kvalm og spy framover da.[:)] Det værste jeg vet er og spy.
Klem

Hei!
Jeg er 6 uker og 5 dager gravid og er VELDIG kvalm! Jeg har vært det de siste dagene, men håper at det avtar snart. Det er ikke noe godt. Jeg har hørt at en kan kjøpe noen bånd på helsekosten. Jeg skal kjøpe dem på tirsdag. En drops med tyrkisk pepper har hjulpet for meg. Og mye drikke. Lykke til![:)] 

vessd det e nåkka trøst, æ e sinnsykt kvalm....E blidd sykemeldt...
Uff må spy bare æ tenke på mat....

I dag her jeg vært skikkelig kvalm i nesten hele dag men jeg har ikke spydd uff håper det gir seg snart er liksom ikke kvalm hver dag det er liksom opp og ned.
[:'(]

Hmm, jeg begynte å bli kvalm da jeg var nesten 5 uker på vei. Nå er jeg VANVITTIG kvalm!

Er sykemeldt og det eneste jeg konsentrer meg om nå om dagene er å få i meg nok mat slik at jeg ikke må legges inn... Skal ta ny blodprøve på tirsdag, så da får vi se hva legen sier.

Da jeg ble sykemeldt sa legen at jeg kunne trøste meg med at jeg har en morkake som fungerer optimalt... Men jeg finner i grunnen ikke noen trøst i det, så dette bør bare være verdt det når desember kommer!!!!!

Ja det blir det vettu. Blir fin julegave i år men tiden kommer nok til å gå tregt.. Jeg håper at kvalmen gir seg snart blir gal av den........

klem fra lille meg

Back
Topp