Uvel...

Hahahaha - fjelltur! Her er det så vidt rusling på flat vei [emoji23]
Jeg sa det samme. Hadde nok med trappene til og fra stranda:p Men jeg har en mann som er over gjennomsnittet aktiv og HATER å sitte i ro, så han kjeder seg nok fælt på ferie med meg for å si det sånn;)

Jeg sa det samme. Hadde nok med trappene til og fra stranda:p Men jeg har en mann som er over gjennomsnittet aktiv og HATER å sitte i ro, så han kjeder seg nok fælt på ferie med meg for å si det sånn;)

Du får sende han på fjelltur med kompiser, så får du litt pause :p

Jeg har så langt hatt et veldig enkelt svangerskap med unntak fra tett oppfølging av blodsukkeret pga svangerskapsdiabetes. Frøkna har vært veldig rolig i magen (nesten for rolig), men den siste uken har det tatt av. Det er mye liv, og nå kjennes magen ut som et stappe pølseskinn, og matlysten er synkende og føler meg mer uggen.

Har pga svangerskapsdiabetesen vært nøye på kostholdet, og gikk ned 6 kg i starten, og har holdt meg stabil etter det, men vekten har begynt å tippe nedover igjen, og det er fordi matlysten er borte, og jeg blir stappmett etter et knekkebrød og to. Ikke lett å småspise heller når man skal måle blodsukkeret to timer etter mat, og heller ikke skal putte "feil" ting i munnen. Så jeg er spent på hvordan de siste 10 ukene går. Er 30 uker i dag! Har heldigvis godt med lagre å tære på, og frøkna vokser helt på normalen frem til nå. Men skjønner den enkle delen av svangerskapet nok er over.

Føler med deg.
Sist graviditet var det mye aktivitet i magen, men ikke på samme måte som denne gang, føles ut som lille i magen har lagt seg på en nerve som han treffer hvær gang han rører på seg [emoji85] ekstremt ubehagelig. I tillegg mye ubehag, og hele tiden sulten, føles som pm jeg spiser heeele tiden [emoji30] å dropper jeg å spise eller prøver å drøye det, blir jeg kvalm og svimmel. Huff, er bare 28 uker, lurer på hvor dette skal ende [emoji85]

Føler med deg.
Sist graviditet var det mye aktivitet i magen, men ikke på samme måte som denne gang, føles ut som lille i magen har lagt seg på en nerve som han treffer hvær gang han rører på seg [emoji85] ekstremt ubehagelig. I tillegg mye ubehag, og hele tiden sulten, føles som pm jeg spiser heeele tiden [emoji30] å dropper jeg å spise eller prøver å drøye det, blir jeg kvalm og svimmel. Huff, er bare 28 uker, lurer på hvor dette skal ende [emoji85]
Her er det aktivitet hele døgnet. Jeg skjønner ikke når denne babyen sover?:p Begynt å sparke meg opp i ribbeina de siste dagene - AU!! Det slapp jeg forrige gang da hun lå i seteleie fra uke 28;)

Hadde det vært nærme termin så hadde jeg trodd at fødsel var rett rundt hjørnet. Jeg blir bare dårligere for hver dag:confused:

Her er det aktivitet hele døgnet. Jeg skjønner ikke når denne babyen sover?:p Begynt å sparke meg opp i ribbeina de siste dagene - AU!! Det slapp jeg forrige gang da hun lå i seteleie fra uke 28;)

Tror ikke min sover heller, måtte den ikke fortsette trenden på utsiden! Jeg hadde sovebaby sist, tar gjerne en til av den typen!

Litt uggen om dagen. Lille er veldig aktiv i magen, har vært det lenge. I dag var første dagen med masse kynnere...

Noen andre som er plaget med mye kynnere? Hadde det ikkje sist, men her har eg det flere ganger daglig. Vet det er ganske normalt, men av og til blir eg nesten litt bekymret :P

Heldiggris! Hadde ikkje sovebaby sist, og med dette aktivitetsnivået tror eg ikkje det blir sovebaby denne gangen heller :P

Mistenker at jeg ikke er like heldig 2 ganger på rad. Førstemann var veldig rolig i magen, lite bevegelser og lå i en stilling nesten hele den siste tiden hvor jeg kunne kjenne hvor han lå.
Nå er det bare hurrameg rundt døgnet rundt [emoji23]

Noen andre som er plaget med mye kynnere? Hadde det ikkje sist, men her har eg det flere ganger daglig. Vet det er ganske normalt, men av og til blir eg nesten litt bekymret :p
Jeg har masse kynnere! Har de hver dag, gjennomsnittlig 10-15 i timen. Har hatt det siden ca. uke 20 så begynner å bli vant til de :)

Ikke uvel. Men har også en festløve i magen, blir spennende å se hvordan det blir når han kommer ut [emoji28]

Jeg har masse kynnere! Har de hver dag, gjennomsnittlig 10-15 i timen. Har hatt det siden ca. uke 20 så begynner å bli vant til de :)

Godt å høre at vi er flere :P Dei første ukene var det kun ved mye bevegelse eg var "plaget", men nå kommer dei av absolutt all slags aktivitet. Det kan være alt fra stress på jobb, "power-walk", springe etter 3 åringen på sykkel, bøye seg, reise seg, snu seg osv. Blei litt bekymret når eg først fikk det av å reise meg fra do, men no har eg nesten sluttet å registrere dei :D Er betydelig mer dei dagene eg har vært i mye aktivitet, men med en rygg og et bekken som krever at eg holder meg i aktivitet om dagen, så blir det vel ikkje mindre i ukene som kommer heller :P Er mye større enn eg var sist på denne tiden også, så kan jo være noe med det også... Håper bare at det er med på å forberede kroppen på fødsel etterhvert ;)

Back
Topp