Uvel

neselo

Forumet er livet
I det siste har jeg plutselig begynt å kaldsvette, føle meg uvel og svimmel. Blir klam over hele meg. Hva skjer? Har hendt to ganger nå.. Første gangen var etter jeg hadde stått opp og drakk et glass med sjokomelk. Tenkte kanskje blodsukkeret var lavt, og steg raskt fordi jeg drakk det uten å ha spist først.

Vet ikke hva det kan være, men det hørtes fryktelig ubehagelig ut!
Håper det er noe som går fort over, men vil jo anbefale at du tar det med legen dersom det ikke gir seg...

neslo: det er ikke noe som sier at du SKAL spise før du drikker sjokomelk... om en har lavt blodsukker er det viktigst å få det til å stige...
for noen så hjelper det å drikke sjokomelk FØR en spiser... :)
så ta deg noe mat gjerne etter at du har fått i deg sjokomelken... :)
så vil ikke fallet bli like stort...

Syns det høres ut som et kjent graviditetstegn jeg, er ikke ukjent for meg ihvertfall. Så
da er du ikke alene om det. Hetetokt, kaldsvette, hjertebank har jeg som oftest på morran/formiddagen i forbindelse
med dagens første måltid, hender det skjer når jeg legger meg om kvelden også.
følg med om det skjer flere ganger og om det er den samme settingen hver gang, altså om det er et mønster i det...

ORIGINAL: turteldue

neslo: det er ikke noe som sier at du SKAL spise før du drikker sjokomelk... om en har lavt blodsukker er det viktigst å få det til å stige...
for noen så hjelper det å drikke sjokomelk FØR en spiser... :)
så ta deg noe mat gjerne etter at du har fått i deg sjokomelken... :)
så vil ikke fallet bli like stort...

Vet at ikke jeg må spise før jeg drikker sjokomelk, men regner med det er endel sukker i det som kan ha ført til at blodsukkeret steg så raskt igjen så jeg ble dårlig. Orket ikke mat etter det glasset for ble jo uvel med en gang....

ORIGINAL: bellybutton

Syns det høres ut som et kjent graviditetstegn jeg, er ikke ukjent for meg ihvertfall. Så
da er du ikke alene om det. Hetetokt, kaldsvette, hjertebank har jeg som oftest på morran/formiddagen i forbindelse
med dagens første måltid, hender det skjer når jeg legger meg om kvelden også.
følg med om det skjer flere ganger og om det er den samme settingen hver gang, altså om det er et mønster i det...

Godt å ikke være alene om det [8D] Skikkelig ubehagelig er det...

spis litt sammen med glasset. jeg vet hva du mener..
har stått i samme situasjon som deg og... [:)]
drakk et halvt glass med sjokomelk og ble ennå mer uvel..

ORIGINAL: turteldue

spis litt sammen med glasset. jeg vet hva du mener..
har stått i samme situasjon som deg og... [:)]
drakk et halvt glass med sjokomelk og ble ennå mer uvel..

Okay, var bare så ille tørst den morgenen så bælma et helt glass. Takk for tips [:)]

Æsj, mange plager vi skal igjennom asså... :/

ORIGINAL: bellybutton

Æsj, mange plager vi skal igjennom asså... :/

Ja det er mye vi gravide må tåle gitt [8D]

Høyres litt ut som eg føler meg når eg holder på å svime av.. Skikkelig ubehagelig.. [:'(]

Back
Topp