Uvel... svimmel/kvalm

Javastny

Andre møte med forumet
Hei.
Jeg har følt meg ganske uvel i dag. En sånn blanding mellom svimmel og kvalm. Har fått i meg mat og drikke. Ikke kastet opp. Men når jeg var i dusjen ble jeg veldig svimmel, det suset for ørene og jeg følte kroppen ble tyngre. Ble noe bedre når jeg kom meg på sofaen. Er i uke 23 i dag.
Noen som har det på samme måte? Evt noen tips...
 
Jeg har det sånn hver dag. Eneste tipset mitt er å ta det med ro, kan evt være et plutselig blodtrykksfall [emoji4] Men er du bekymret så ta kontakt med lege [emoji4]
 
Jeg har hatt veldig lavt blodtrykk i en del uker nå, og da har det hendt jeg har fått noen sånne runder hvor jeg føler meg veldig uvel.
Er svimmel og kvalm, men en litt annerledes kvalme enn sånn det var tidligere da jeg kastet opp. Hvis det gir noen mening [emoji85]
Det hjelper meg å sette meg/legge meg ned, og ta det litt med ro. Da går det ganske raskt over [emoji4]
Kanskje du også har fått lavt blodtrykk?
Hvis du synes det er veldig ubehagelig eller du blir engstelig ville jeg ringt lege/jordmor [emoji4]
 
Har det sånn selv, tross bra blodtrykk[emoji85] Som nevnt over så er det nok blodtrykksfall ja. Fått det mange ganger[emoji47]
 
Ja skjønner beskrivelsen av kvalmen er sånn jeg føler det. Jeg får bestille meg en ekstra time hos jm
Takk for svar
 
Hei.
Jeg har følt meg ganske uvel i dag. En sånn blanding mellom svimmel og kvalm. Har fått i meg mat og drikke. Ikke kastet opp. Men når jeg var i dusjen ble jeg veldig svimmel, det suset for ørene og jeg følte kroppen ble tyngre. Ble noe bedre når jeg kom meg på sofaen. Er i uke 23 i dag.
Noen som har det på samme måte? Evt noen tips...

Hva med å høre med Jordmor Kartine om tips?
 
Back
Topp