Uvel av bevegelser og spark

Kakemonsterinnen

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
De siste dagene har denne frøkna gått fra å være en kilende liten sak til å oppføre seg som en kickbokser.. Det sparkes både nedover mot livmorhalsen, mot anus, mot ryggen og nå oppover. Og det er særlig når hun sparker oppover jeg kjenner jeg regelrett blir uvel. Og hun er bare i uke 22+6. Hvordan skal dette bli fremover når hun bare blir sterkere og sterkere..

Andre som opplever lignende?

De siste dagene har denne frøkna gått fra å være en kilende liten sak til å oppføre seg som en kickbokser.. Det sparkes både nedover mot livmorhalsen, mot anus, mot ryggen og nå oppover. Og det er særlig når hun sparker oppover jeg kjenner jeg regelrett blir uvel. Og hun er bare i uke 22+6. Hvordan skal dette bli fremover når hun bare blir sterkere og sterkere..

Andre som opplever lignende?
Ja litt, men det er først i dag at det virker som han ikke klarer å ligge rolig. Det er stadig spark og de treffer noen ganger en nerve som stråler noe grusomt. Aner ikke om det er normalt, men er selv spent på hvor mørbanka man er utover svangerskapet :hilarious:

Uke 23 her. Jeg blir uvell når han sparker nedover og bak :hilarious:

26+3, kjent spark lenge pga nr 2. kan bli uvel og spark mot anus/livmorshals er direkte vondt. Med forrige hadde jeg morkake foran og mye mindre bevegelse, men jeg husker det ikke ble bedre utover. Første sin hobby var mer ribbein fra 30 uker

Sniker fra mars (termin 8.): Jeg syns det var litt fint å finne denne tråden, fordi jeg også blir uvel av visse spark og bevegelser, men kan ikke se at noen andre skriver om det. Alle skriver liksom at det kun er fint (og det er det jo, men blir til tider uvel likevel). Ingen hadde sagt at det kunne være litt ubehagelig og :p Er spesielt de store bevegelsene når hun vrir seg og slår salto jeg kan bli direkte kvalm av, og når hun sparker mot endetarmområdet.. Har hatt det slik helt siden uke 19 :)

Back
Topp