Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åh syns det var kjempe fint![emoji7] Vi måtte også begrunne navnevalget før det ble godkjent [emoji85] så blir nok sånn for oss også [emoji16] veldig mange som sier: åååi ! Drt har jeg aldri hørt, er det noe dere har funnet på selv, eller er det et navn? [emoji23]Minstefrøkna heter Zare, etter sin kurdiske bestemor. Når folk spør hva hun heter og jeg sier Zare, så spør de fleste: "Sara?" [emoji14] Hun er alene om å hete det i Norge, og måtte begrunne hvorfor hun skulle få hete det når vi meldte inn navnet, så hun kommer nok til å få det spørsmålet hele livet antageligvis![]()

Svarte nettopp på tråden din før jeg så dette![emoji85] men ååh jeg syns det var kjempefint! Og passer jo like bra til gutt som jente![emoji7] jeg helt enig i at folk bare får mene hva de vil. Det er ingen andres business [emoji122][emoji122][emoji122]Vi vil kalle vår for Lumen (Matheo/Mathea) uansett om det blir jente eller gutt [emoji813]red
Så får folk mene det dem vil ! Er jo kjipt når dem begynner på skolen at det er feks "Thea B" "Thea K" "Thea A" ovs osv
Så jeg mener at folk burde utvide navn horisonten litt![]()
Åh syns det var kjempe fint![emoji7] Vi måtte også begrunne navnevalget før det ble godkjent [emoji85] så blir nok sånn for oss også [emoji16] veldig mange som sier: åååi ! Drt har jeg aldri hørt, er det noe dere har funnet på selv, eller er det et navn? [emoji23]
Åh så koselig navn[emoji173] min bestefar het Einar, og broren hans het faktisk Jens!Min gutt heter Jens Einar [emoji4] oppkalt etter sine oldefedre, på hver vår side [emoji4]
Så artig [emoji1] Navnet Einar er fra min morfar [emoji7]Åh så koselig navn[emoji173] min bestefar het Einar, og broren hans het faktisk Jens!