Uvanlig fort trøtt?

rosarose

Gift med forumet
Eg veit det er vanlig å være trøtt nar du er gravid, og er har begynt å føle meg bedre nå, men i dag gjekk eg og sambo ut på tur som var nok litt for krevende for meg for eg ble så svimmel og kvalm, og enda etter mange timer hjemme så føler eg meg heilt pyton! Rart at eg skal reagere sånn på å gå tur! Andre som har kjent lignende?

ORIGINAL: alenemamma82

eg ha hatt en periode der eg ikke ha klart å hold meg våken te lengre enn 9-10 på kvelden, sjøl om eg ikke ha gjort noe. e bedre no..
men kjenne det godt at eg ikke klare så mye som før. står midt i flytting og har 1000 ting å gjøre, men må ta like mange pauser i løpet a dagen.
har null energi. men hører nok med [;)]

Må du være forsiktig nå når du har så mykje å gjøre, men lykke til med flyttingen[:)][:)]

det er vanlig at gravide blir fortere andpusten og sliten, det er fordi vi plutselig har en liter ekstra blod som skal pumpes rundt! dette skal du ta hensyn til. jeg tok meg nok for mye ut en dag jeg gikk tur, presset meg selv til å gå fortere enn jeg egentlig orket og jeg ble så kvalm og svimmel at jeg måtte gå og legge meg etterpå, først etter en time var jeg ok igjen

Jeg blir også sliten av nesten Ingenting.
Var ganske trøtt og sliten I begynnelsen, Men det bedret seg en del.
Men har blitt 50% Sykemeldt på grunn av at Jeg har vært ganske sliten og sånn.... [:D]

Back
Topp