Uv telt

Majah.

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberbarna 2021
Bruker deres baby enda uv-telt? Jeg vil gå til innkjøp av dette nå, men lurer på om det er for sent… de selger ett på ARK bokhandel og ett annet på Nille som jeg håper evnt er store nok.. Nille sitt var UV 50, pleier teltene og ha høyere uv, eller er det det som er normalt?
 
Vi har uv telt, men lille krabber rundt så mye så nå orker jeg nesten ikke sette det opp en gang. Fint å bruke når han var i ro inni der.
 
Vi kjøpte et… fungerte fint før han begynte å krabbe, men nå er det umulig å ha han i det. Krabber bare ut
 
Jeg kjøpte aldri for sommeren da mini har krabbet siden starten av mai og reist seg den siste måneden. Han hadde aldri blitt sittende inne i UV-teltet selv om jeg ville det :hilarious:

Så jeg tenker det kommer an på hvor mobil din baby er om det er vits å anskaffe eller ikke.
 
Mi er veldig aktiv, kryper i en ræserfart og står mye oppreist:hilarious: Jeg kjøpte ett ganske stort idag, hun er også flink til og sitte og leke, så jeg får ha ett håp om at hun kansje synes det er litt greit da:hilarious: er jo umulig og hold ei skyggen vist vi er ute på noe:facepalm:
 
Vi kjøpte et i sommer, han kan sitte å leke litt i det før han krabber ut.Tenker det er kjekt å ha uansett, de to andre barna (snart 3 og 5 år) synes det er godt å være i det når vi er på stranda. Kjøpte vårt på biltema, er fornøyd med størrelsen. Jeg kan sitte inni det også:hilarious:
 
Back
Topp