UV telt

Vi hsr et uv telt men blitt skjevt og dårlig etter bretting. Men slik som MaleneO linket er fin i utgangspunktet. Lettere å være sammen med lille, sett et lignende som man kan brette ut og bort etter hvordan du trenger det. Se på Jollyroom :)

Hvordan er det når du bretter den?

Selve "stoffet" blir ganske krøllete, men ikke ødelagt. Ingen slitasje på "pinnene/stengene" enn så lenge hvertfall. Et helvete å brette sammen helt til du har fått teken på det [emoji23] Måtte på YouTube og se film de første gangene [emoji38]

Selve "stoffet" blir ganske krøllete, men ikke ødelagt. Ingen slitasje på "pinnene/stengene" enn så lenge hvertfall. Et helvete å brette sammen helt til du har fått teken på det [emoji23] Måtte på YouTube og se film de første gangene [emoji38]
Hehe :) tror vi fortsetter å bruke vårt ut sommeren siden det er så kort tid xD

Har et pop up fra barnas hus etter storebror, brukt det en gang til lillesøster allerede og kommer til å bruke det i sommer også [emoji2]

Jeg kjøpte et lignende telt i Sverige for en stund siden. Det ble bare brukt én gang, for å si det sånn! Umulig å skjønne hvordan jeg skulle brette det sammen igjen! Men å søke på YouTube, den tanken slo meg ikke en gang [emoji28] [emoji23]
Jeg klarte å knekke pinnene på hele 3 steder, så jeg ga opp! [emoji23]

d4e2a4d1e3d18088e961548fa12adc9e.jpg

Vi har kjøpt det teltet på babycare, superfornøyd med det. Vi har allerede brukt det masse, både hjemme og på tur. Foreløpig e det mannen sin oppgave å brette det sammen (:p), men det pittelite, så tar lite plass på tur :) Men vi bruker ofte å la det stå oppe i stua, fint å leke i inne også, og god plass til en voksen og babygym :)

Jeg har denne: http://www.jollyroom.no/barneklaer/uv-strand/ovrig-uv-strand/uv-telt/swimpy-uv-telt
Synes den fungerer helt fint, god og romslig og jeg får fint babygymmen inni den (pluss enda litt). For dem som vil sitte inni der sammen med babyen så er den litt lav (hvertfall for meg, men nå har jeg ganske lang rygg). Var ute etter noe helt enkelt noe, og til den prisen synes jeg den fungerer bra :)
Hvordan i huleste får du det til? Sett sikkert på youtube 20ganger og får det fortsatt ikke sammen!!! Må jo vær ingenior for å få det til :p

Hvordan i huleste får du det til? Sett sikkert på youtube 20ganger og får det fortsatt ikke sammen!!! Må jo vær ingenior for å få det til :p

Hahahahaha, noen ganger føler jeg det er ren flaks [emoji28] Jeg ser helt tullete ut, og skulle gjerne hatt 2-3 ekstra armer når jeg holder på [emoji23]

Jeg har fra barnas hus. Var veldig fornøyd i utgangspunktet, stort og luftig, men det er jo steike umulig å brette sammen. Har på magisk vis fått til det vi har på hytta (kjøpte to for å slippe å dra det med hver helg), men det jeg har her hjemme har bøyd seg når jeg har prøvd å brette, så nå henger taket og veggen ned på ene siden, og jeg har enda ikke fått det sammenbrettet og inn i posen sin igjen.

Har også det teltet ingen får lagt sammen :p man må bare IKKE tenke og stappe det sammen! Få det til å bli to sirkler liksom også legge dem over hverandre.. hvis det gav noen som helst mening :D Jeg har en mistanke om at jeg får det til fordi jeg vanligvis ikke er så smart på sånt, jeg bare stapper ting sammen :) :p

Har også det teltet ingen får lagt sammen :p man må bare IKKE tenke og stappe det sammen! Få det til å bli to sirkler liksom også legge dem over hverandre.. hvis det gav noen som helst mening :D Jeg har en mistanke om at jeg får det til fordi jeg vanligvis ikke er så smart på sånt, jeg bare stapper ting sammen :) :p
Får det fortsatt ikke til! Haha! Får skylde på ammetåka

Får det fortsatt ikke til! Haha! Får skylde på ammetåka

Haha! Du er i alle fall ikke alene :) var til og med noen som stoppet meg på gata her om dagen for å spørre hvordan i alle dager jeg fikk pakket det sammen! (hadde det hengende på vogna)

Den skrevne instruksjonen var faktisk ikke så vanskelig! Både mamma og jeg fikk det til, og det sier litt ! [emoji23] da blir det forresten tre sirkler [emoji5]

Back
Topp