Heartbeat<3
Flørter med forumet
Noen som har UV-telt å anbefale?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er det når du bretter den?Jeg har denne: http://www.jollyroom.no/barneklaer/uv-strand/ovrig-uv-strand/uv-telt/swimpy-uv-telt
Synes den fungerer helt fint, god og romslig og jeg får fint babygymmen inni den (pluss enda litt). For dem som vil sitte inni der sammen med babyen så er den litt lav (hvertfall for meg, men nå har jeg ganske lang rygg). Var ute etter noe helt enkelt noe, og til den prisen synes jeg den fungerer bra![]()
Hvordan er det når du bretter den?
HeheSelve "stoffet" blir ganske krøllete, men ikke ødelagt. Ingen slitasje på "pinnene/stengene" enn så lenge hvertfall. Et helvete å brette sammen helt til du har fått teken på det [emoji23] Måtte på YouTube og se film de første gangene [emoji38]
Jeg kjøpte et lignende telt i Sverige for en stund siden. Det ble bare brukt én gang, for å si det sånn! Umulig å skjønne hvordan jeg skulle brette det sammen igjen! Men å søke på YouTube, den tanken slo meg ikke en gang [emoji28] [emoji23]Selve "stoffet" blir ganske krøllete, men ikke ødelagt. Ingen slitasje på "pinnene/stengene" enn så lenge hvertfall. Et helvete å brette sammen helt til du har fått teken på det [emoji23] Måtte på YouTube og se film de første gangene [emoji38]
Hvordan i huleste får du det til? Sett sikkert på youtube 20ganger og får det fortsatt ikke sammen!!! Må jo vær ingenior for å få det tilJeg har denne: http://www.jollyroom.no/barneklaer/uv-strand/ovrig-uv-strand/uv-telt/swimpy-uv-telt
Synes den fungerer helt fint, god og romslig og jeg får fint babygymmen inni den (pluss enda litt). For dem som vil sitte inni der sammen med babyen så er den litt lav (hvertfall for meg, men nå har jeg ganske lang rygg). Var ute etter noe helt enkelt noe, og til den prisen synes jeg den fungerer bra![]()
Hvordan i huleste får du det til? Sett sikkert på youtube 20ganger og får det fortsatt ikke sammen!!! Må jo vær ingenior for å få det til![]()
Får det fortsatt ikke til! Haha! Får skylde på ammetåkaHar også det teltet ingen får lagt sammenman må bare IKKE tenke og stappe det sammen! Få det til å bli to sirkler liksom også legge dem over hverandre.. hvis det gav noen som helst mening
Jeg har en mistanke om at jeg får det til fordi jeg vanligvis ikke er så smart på sånt, jeg bare stapper ting sammen
![]()
![]()
Får det fortsatt ikke til! Haha! Får skylde på ammetåka
var til og med noen som stoppet meg på gata her om dagen for å spørre hvordan i alle dager jeg fikk pakket det sammen!
Jo inni mellom, vi kjøpte til eldste der, men han lå aldri i ro så kun brukt det til han en gang, men blir nok brukt i sommer siden minste ligger mer i ro [emoji2]Bruker ikke Barnas hus å ha tilbud på uv telt?