Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte et på BarnasHus til å bruke på en syden- tur da datteren min var 6 mnd. Bortkasta penger! Hun kokte ihjel inni det teltet stakkar.....
Funker kanskje bedre i Norge hvor det ikke blir så varmt, men vi brukte det aldri igjen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Kjøpte et lite et på obs. Det ble litt lite, burde hatt den størrelsen som man får plass til en vogn.
Hadde et fra ellos til mellomste. Men hun likte ikke å ligge inni der...
Kjøpte vårt for to somre siden på ikea. Det er passelig stort, men det blir veldig varmt inni om det er en skikkelig varm sommerdag. Samt var det et HAT å "slås" sammen. (Skulle vris på en måte for å slås sammen til en mer håndterlig størrelse å bære med seg/oppbevare.) Anbefaler det ikke.
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Tror kanskje det gjør like mye nytten - Dvs parasoll med uv bestyrelse da.
Hvis du finner en type som er enkel å slå sammen igjen, kan det være du syns det er vært å prøve. Den typen jeg har anbefales ikke. Jeg får nesten høyt blodtrykk bare å tenke på sammenslåingen
Ser ut til at Clas Olson har en type?
Å ja, bare googlet jeg... mener stokke hadde en type også, men 2 år siden jeg sjekket ut dette, så husker ikke helt. Sjekke barnas hus eller baby shop?