uv-telt:)

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
Er uv-telt helt vanlige sånne solbeskyttende telt? Det er ikke noe spesiell type som har noe spesiell beskyttelse mot uv-stråler eller noe? Vi har nemlig ett liggende, men usikker på om dette er uv-telt:)

Er uv-telt helt vanlige sånne solbeskyttende telt? Det er ikke noe spesiell type som har noe spesiell beskyttelse mot uv-stråler eller noe? Vi har nemlig ett liggende, men usikker på om dette er uv-telt:)
Når jeg nevnte uv-telt i tråden min nylig, tenkte jeg på sånne solbeskyttende telt.
Trodde ikke det fantes flere typer jeg, men tar kanskje feil?
Solbeskyttende er solbeskyttende! :p

Når jeg nevnte uv-telt i tråden min nylig, tenkte jeg på sånne solbeskyttende telt.
Trodde ikke det fantes flere typer jeg, men tar kanskje feil?
Solbeskyttende er solbeskyttende! :p

ok:) Bare lurte på om det var telt med spesielt type stoff eller noe :D

Jeg har et uv-telt liggende og det er med ''helvegg'' over taket og sånn tynt stoff på sideveggene (gjennomsiktige greier, nesten som i et vanlig telts innertelt). Dårlig forklaring men :P
Ligner i grunn veldig på det her både i fasong og det som er;

UV-telt.jpg

Vesla brukte det vel kanskje en gang :p Hu er jo født i september så hu var nok litt for gammel for teltet da det ble bruk for det (hun mistet evnen til å ligge/ sitte stille fra hun var ca 3-4 mnd :p ) men nå i år tenker jeg teltet kan komme til bruk - endelig! :)
Det som er veldig fint er at det jeg har blir bittelite når man legger det sammen og ved hjelp av en tynn madrass i bunn står hele teltet oppe. :)

Jeg har et uv-telt liggende og det er med ''helvegg'' over taket og sånn tynt stoff på sideveggene (gjennomsiktige greier, nesten som i et vanlig telts innertelt). Dårlig forklaring men :p
Ligner i grunn veldig på det her både i fasong og det som er;

UV-telt.jpg

Vesla brukte det vel kanskje en gang :p Hu er jo født i september så hu var nok litt for gammel for teltet da det ble bruk for det (hun mistet evnen til å ligge/ sitte stille fra hun var ca 3-4 mnd :p ) men nå i år tenker jeg teltet kan komme til bruk - endelig! :)
Det som er veldig fint er at det jeg har blir bittelite når man legger det sammen og ved hjelp av en tynn madrass i bunn står hele teltet oppe. :)

Hvor har du kjøpt dette?

Lurer på hvor det teltet er kjøpt eg og ;)

Det fulgte faktisk med da jeg kjøpte en brukt leandervugge via finn.no men jeg tror de har hatt på smartclub tidligere, evt ville jeg lett på sportsforetninger.
Ligger en type av det som er avbildet ute på finn.no i skrivende stund så jeg. :) Tror de har UV-telt på mimmis.no eller så finner dere nok noe via google.
Det jeg har er OTH men vet ikke eksakt hvor tidligere eier kjøpte det desverre.

Takk for tilbakemelding:) det er noe lignende vi har:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp