Er uv-telt helt vanlige sånne solbeskyttende telt? Det er ikke noe spesiell type som har noe spesiell beskyttelse mot uv-stråler eller noe? Vi har nemlig ett liggende, men usikker på om dette er uv-telt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg nevnte uv-telt i tråden min nylig, tenkte jeg på sånne solbeskyttende telt.Er uv-telt helt vanlige sånne solbeskyttende telt? Det er ikke noe spesiell type som har noe spesiell beskyttelse mot uv-stråler eller noe? Vi har nemlig ett liggende, men usikker på om dette er uv-telt
Når jeg nevnte uv-telt i tråden min nylig, tenkte jeg på sånne solbeskyttende telt.
Trodde ikke det fantes flere typer jeg, men tar kanskje feil?
Solbeskyttende er solbeskyttende!
Jeg har et uv-telt liggende og det er med ''helvegg'' over taket og sånn tynt stoff på sideveggene (gjennomsiktige greier, nesten som i et vanlig telts innertelt). Dårlig forklaring men
Ligner i grunn veldig på det her både i fasong og det som er;
Vesla brukte det vel kanskje en gang Hu er jo født i september så hu var nok litt for gammel for teltet da det ble bruk for det (hun mistet evnen til å ligge/ sitte stille fra hun var ca 3-4 mnd ) men nå i år tenker jeg teltet kan komme til bruk - endelig!
Det som er veldig fint er at det jeg har blir bittelite når man legger det sammen og ved hjelp av en tynn madrass i bunn står hele teltet oppe.
Lurer jeg også påHvor har du kjøpt dette?