Uv telt? Og kan baby ligge på gresset?

UnicornCorn

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Har dere kjøpt uv telt? Har begynt på åle her,så usikker p åom det er noen vits. Vil gjerne være ute i hagen, der finnes ingen skygge til baby.

Kan baby ligge rett på gressplenen der det ikke er ugress? For alt går jo i munnen,tipper også gress hadde blitt smakt på.

Har dere kjøpt uv telt? Har begynt på åle her,så usikker p åom det er noen vits. Vil gjerne være ute i hagen, der finnes ingen skygge til baby.

Kan baby ligge rett på gressplenen der det ikke er ugress? For alt går jo i munnen,tipper også gress hadde blitt smakt på.
Vi har kjøpt uvtelt til hjemmebruk og et mindre til reise. Mini roter kun rundt sin egen akse (ikke 6 mnd før om 1 uke) Så foreløbig vil det fungere godt med uv telt for vår del.
Er jo kjekt med et sted for skygge tenker jeg,selv om han åler. Da har dere mulighet til å få noe pause fra solen for han. Men så klart om du tenker at han ikke kommer til å bli der inne så er det jo bortkastet penger for dere:smiley-ashamed004
Jeg hadde ikke lagt mini her i gresset,men det er kun fordi vi har noe ugress innimellom som stikker :smiley-ashamed004 Men om plenen deres er fri for slikt så kan det jo gå :)

Er veldig glad i UV-teltet som jeg endelig fikk kjøpt! Mannen var ikke særlig optimistisk til at det kom til å bli brukt, og hadde ikke til førstemann, men nå er alt motbevist og teltet er kjempefint å ha til hage og strand enda en ting å krysse av på å ikke høre på mannen i huset . Ikke krabbing eller åling sålangt her. Men forhåpentligvis blir det godt brukt også når det krabbes for pauser fra solen, spisepauser, lesing osv. 5-åringen setter seg også i teltet for fred og ro.
Ville ikke lagt min baby direkte på gress, for da hadde alt gått i munnen ja. Snegler, gress, stein og diverse annet i vår hage

For vår del ble det bortkastet med telt siden baby bare åler og ruller. Baby havnet mer på utsiden av teltet uansett. prøver heller lage skygge med parasoll

For vår del ble det bortkastet med telt siden baby bare åler og ruller. Baby havnet mer på utsiden av teltet uansett. prøver heller lage skygge med parasoll
Ja det er mer interessant på utsiden av det teltet når man kan åle Da vi var ute å reise nå i slutten av mai og tidlig juni så kunne han bare spinne rundt, så da funket teltet helt supert. Så det var helt gull, men nå åler han seg og fått gabske så god fart,så tror ikke uv teltet fungerer på samme måte her lengre heller :laughing002

Back
Topp