Uværet herjer!!

Syns ikke det er så skummelt hjemme. Men gikk tur da uværet begynte, og det var ganske ille. Slo ned bare noen hundre meter fra der jeg gikk.
Da stoppet jeg og gjemte meg under et garasjetak en liten stund til det var lengre unna.
Men ganske ekkelt i grunnen, for det virket som det slo ned både rett i nærheten og noen mil unna samtidig.

Og de tordenbrakene, har aldri hørt maken!

Gud så skummelt! Tror jeg hadde løpt hjem. Eller inn til noen! Ja. Rare tordenlyder. Merkelig. Hørtes nesten ut som sånn sprengning

Var et fryktelig uvær i går ettermiddag og natt. Hele blokken vi bor i ristet kraftig mange ganger grunnet lyn og torden. Tidligere på ettermiddagen trodde jeg de sprengte igjen (det drives enormt stor byggevirksomhet i området med boliger og diverse annet, dermed mange sprengninger daglig), for det vibrerte så kraftig i blokken. Det var det altså ikke ;). Det er jo faktisk ingen spøk med kraftig lyn (og torden). Har to bekjente som har mistet husene sine i løpet av det siste året på grunn av lynnedslag, så dere som skriver at det ikke er så farlig, vel ;). Lynet slår jo ned, så det er greit å ta sine forholdsregler, ja.

Var grusomt her. Alene hjemme med barna. De var redde sa de... det de ikke vet er hvor redd mor var!!!!!!
De sov som stein igjennom hele natta.
Jeg la meg i 1 tida, turte ikke legge meg før pga redd det skulle slå ned og begymne å brenne. Begynte å brenne i et hus i nærheten.

Her var det måneskinn og vind. Ellers har det vært sol og kjempefint vær, men iskald sur vind hele uka.

Når det lyner og tordner så sett e og gubben ved vinduet og ser på, og tiliar i sommar så satt vi ute til lynet kom nærmere.
Sover som steiner hele gjengen om natta når det er uvær.

Back
Topp