Uuuuutolmodig, flere?

PoppyL

Gift med forumet
Jeg har IKKE testet positivt enda... Håper på positiv test om en liten uke.
Krysser fingrer og tær for juli-baby.

Flere som går å venter på å teste positivt?

Tok en test her om dagen, som jeg ikke så skikkelig på før etter den burde blitt sjekket. Men den viste to streker. Test streken va svak, men der. Så i morgen tar jeg ny test, og håper den er positiv!
Har en del murringer, og kjennes nesten ut som mens skal komme når som helst.. Men håper ikke det!! 4 dager over mens nå!

Huff!! Jaa, er kjempe utålmodig!!! Jeg har også kjent på mens murringer de to siste dagene.....men krysser fingrer for at den ikke kommer!!

Jeg skal teste i morgen, da er jeg 3 dager over ikm. Gleder meg!
Har egentlig ikke symptomer, annet enn uteblitt mens.
Tidvis støl i magen og øm i korsryggen, vondt i hodet og litt uggen. Vet ikke om det kvalifiserer til symptomer, så det blir veldig spennende i morgen.

Tester med CB digital for å slippe å tyde streker.

Over 1 uke igjen til Ikm. Blir spennende :)

Skjønner godt dere er utålmodige, lykke til :)

Skjønner godt dere er utålmodige, lykke til :)

Lykke til allesammen, kjenner så godt igjen utolmodigheten :-) krysser fingrene for at dere kan dele gladnyheten om en positiv test snart :-)

Ønsker dere masse lykke til alle sammen :D

Jeg flytter nok ikke inn hit, for når testen sier "ikke gravid", så er jeg nok ikke gravid heller. Det er jo 3 dager over ikm og da burde vel resultatet være til å stole på?

uff da- jeg har ingen erfaring med disse digitale testene, men så lenge mens er fraværende er det vel ennå håp eller?

Så lenge mens ikke har kommet enda, så er det fremdeles en mulighet. Det er forskjellig hvor fort det produseres nok mengder hcg. Så vent litt til og se :) Jeg har litt lengre syklus, jeg burde egentlig kunne teste i dag, men vet at det er ikke vits. Jeg kommer nok til å vente til i neste uke en gang. Jeg merker at kroppen er annerledes, veldige humørsvingninger som er veldig uvanlig for meg, og generelt bare en følelse :) Er redd for å teste for tidlig og så bli skuffet da...

Jeg har gått en eller to dager over...er veldig utålmodig! Håper jeg får testene i posten i morgen!! Så har jeg litt ubehag i korsrygg og lysk..
Kraftige humørsvinginger..mer enn vanlig pms..hatt det hele uka!!huff
Hadde litt rosa på papiret for en uke siden..noen andre som har opplevd det???

Lykke til alle dere andre som skal teste !! Krysser fingrene:)

Jeg hadde også rosa på papiret for noen dager siden. Ble ikke noe mer enn det. Har aldri hatt dette før. Kan dette være et tegn? Skal ha tr til onsdag så det er vel for tidlig å teste?
Bestemte meg for å ikke ta eggløsningstester denne mnd, for har hatt stabile tester og syklus de siste mnd. Men når eggløsningsdagen kom så klarte jeg jo ikke å la vær:-P Men da var plutselig testen neg:-S Har hatt regelmessig sengekos, men har ikke helt trua:-S Men håper håper;-) Krysser fingrene for alle her inne:-)

For meg så var nok dette et tegn ja,,,for i dag var det to klare streker..de kom med en gang..så ingen tvil. Har aldri hatt rosa på papiret en uke før IKM...så fikk litt mistanker da ja!! Og nå er det bare å glede seg:) krysser fingre og tær for dere andre som er spente:))

Har så lyst til å teste snart:-) Når har du termin da mortil2stk? Har hatt sykluser på 32 dager, så på terminkalkulatoren sto det evt termin 10 juli for min del da:-)

Hei:) Jeg har syklus på 28 dager..så min termin er 6.Juli:) Spennende med deg da:)))

Utålmodig ut av en annen verden.. =P
Storesøster lagde seg selv og jeg testet fordi jeg "savnet" tante rød, nå som det er planlagt er dagene så syyykt lange... IKM om en uke, verdens lengste uke! :P

Jeg er virkelig også der.... Neste helg håper jeg på å få en positiv test, har en god magefølelse, og den har hatt rett før. ;) Vi er tydeligvis flere som venter på å teste mot helga, det blir spennende! Lykke til. :)

Back
Topp