Uuuutdrikningslag i morgen...

babysyyyk

Forelsket i forumet
Det blir vilt:)
Hvordan i alle dager kan man klare og ikke få de til og tru at man er gravid da.... Jeg har handla inn 12 carlsberg uten alkohol,:)
Kjenner litt på den, hva skal jeg svare, vil jo ikke at folk skal skjønne det enda når jeg bare er 8+5 i. Morgen:/

Men men får jo kosa meg med øl da så føler jo at jeg kommer til og henge litt med, jeg er alltid den fulleste på fest så dette blir rart:)

Når du er nesten 9 uker på vei er det ganske liten sannsynlighet for at det går galt. Du kan jo ta en liten spansk en og si du har urinveisinfeksjon og går på sterke medisiner mot det, men jeg tror jeg ville fortalt det hvis noen spurte. Jeg ble spurt rett ut foran alle om jeg var gravid da jeg var på kurs forrige helg, og ærlig som jeg er klarte ikke jeg å juge, så da ble det fortalt da :P

Jeg kjøpte en alkoholfri vin jeg, og bare helte den over i en tom riesling flaske! Ingen som fatta mistanke :) (utenom at jeg var ganske rolig på festen, hehe )

Vi skjønner ikke helt poenget med å gjemme bort en så stor nyhet, så her fortalte vi slekta i uke 4! hehe.. Nå er vi i uke 9, og nå veit nesten alle vennene det. Det er jo godt å ha noen å prate om det med, man får støtte for avgjørelser som blir tatt pga babyen og så slipper man å juge for dem man er glad i :) Men du gjør som du føler er riktig selv!

Jeg trur ikke noen tenker over hva du drikker. Men kanskje lurt å si det til en av venninnene dine, for da kan ho overta velkomsdrinken og champagneglasset hvis du skulle fått det. Kos deg:)

JEG ville ikke fortalt det på et utdrikkningslag, fordi da hadde jeg følt jeg hadde tatt vekk oppmerksomheten fra noen andre. Er derfor jeg ikke har fortalt det til søstrene mine og resten av familien, fordi søsteren min har "nett" fått baby som er 3 mnd og skal døpes på søndag, så vil ikke "stjele" oppmerksomheten. Jeg ville følgt rådet til Sjanetti :) Da slipper du spm og slipper å fortelle noe :)

Last edited:
Ja er det jeg å tenker, får bare drikke det alkoholfrie ølet, ser jo ut somvanlig carlsberg og eventuelt hvis noen spør så får jeg bare ta det der å da. Er svigerinna mi som skal drikkes ut, hoskal jo bli tante så får se hvordan det går, tror det er enda ei som er gravid der og ikke så langt på vei:)

Jeg vet om ei som drikkes ut i kveld ;) Og et par brikker falt på plass (tror jeg). Min munn er uansett lukket :) Og jeg er kanskje heelt på villspor :) Kos deg masse i kveld :)

Back
Topp