Uuuups!

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Skulle bare sjekke prisen på en ting, og vips hadde jeg visst bestilt ting for over 1000kr... Er så mye fint og lurt man kan kjøpe til de små. Mange andre som shopper mye på nett til barna?

Kjøpte hår for litt siden.kortet mitt ble kopiert og brukt i Chile, så jeg tar ikke sjansen på nett shopping på utenlandske sider.

Kjenner meg igjen:( skummelt å gå inn å se etter noe nytt.
Går mye i klær til unga når det er salg på PoP og Reima feks. Det ble veldig dyrt for ett par uker siden:)

Venter min første, mer enn halvparten av hans ting er kjøpt på nett :D elsker det :) paypal er en selvfølge på utenlandske sider da, da er det sikrere i forhold til skimming :)

Blir en del som er kjøpt på nett ja. Finnes lite babybutikker her, så mye bedre å handle på salg på nett :-)

Har ikke kjøpt så mye nytt til henne, men nesten alt nytt er handlet på nett.
Handler det meste på nett til meg selv også. Burde egentlig bli flinkere til å støtte opp om det lokale næringslivet, men så er det jo så enkelt å klikke noe hjem fra en nettbutikk..

Skulle bare sjekke prisen på en ting, og vips hadde jeg visst bestilt ting for over 1000kr... Er så mye fint og lurt man kan kjøpe til de små. Mange andre som shopper mye på nett til barna?
Gjorde det samme selv en gang, men jeg endte opp med 2000. Skal sies at det var ting vi trengte, men ikke alt på en gang :P

Back
Topp