UUUps jenta er allerede estimert til 2.2 kg :-O

attpåklattnr2

Gift med forumet
Så nå må a`mor ta seg sammen å spise sunnere frem til termin,minst mulig raske karbophydrater
MAD-Målene er 23 % over og jordmora mente de burde være nede på 10% ved neste ul i uke 36,jeg er nå i uke 32.En stor oppvekker detta gitt.

Hmm, er det noen spesielle grunner til ar jordmora vil "slanke" babyen" din? Klart at det er en oppvekker og man burde tenke seg om hva man spiser videre, men noen babyer er jo bare store og disse estimeringene er jo ikke alltid helt nøyaktige.

Jeg har fått beskjed om at snuppa mi også er litt over gjennomsnittet, men så har alle mine andre venner som har fått jenter fått beskjed om også, da de gikk gravide. Noen fikk til og med beskjed om at jenta deres ville være over 4kg, men endte opp 1 kg mindre. Altså så vidt over 3kg. Ei annen fikk også mange hundre gram feil, og denne jenta kom også 14 dager på overtid!! Tror det er no med jenter og måling..stemmer ikke i det hele tatt!!

Men når det er sagt, er jeg veldig spent på hva min prinsesse veier når hun blir født. Hvis hun er 52 cm ved fødsel, og blir født på termin skal hun veie 3.800ca ... så vi får se;)

Ttror vel ikke at hun vil slanke babyen.men jeg har en ganske så høy bmi.Så hun vil vel at jeg ikke skal gå opp mer i vekt samtidig som at babyen kanskje ikke trenger å bli 5 kg.

Her ble storebror estimert til 2,3 kg i uke 31+5, og kom noen dager på overtid og veide nesten 4,3 kg :) Er spent på hva lillebror blir estimert til når vi skal i vei :)

Dem kan måle litt feil, men skjønner du blir overrasket :) Får håpe hun stabiliserer veksten så hun ikke blir 5 kg :)

Back
Topp