uuuhmmm.. Varmepumpe!!

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Fikk installert varmepumpe her på mandag.. og du VERDEN så deilig varme!!
Åh.. Den var verdt hver en jævla krone!
Mye mindre strøm går det også!! LOVE IT!!

Flere her som har varmepumpe? Og kanskje har noen energi-sparende tips å komme med til meg den nybakte varmepumpeeieren..[8D]

SÅ digg!!! Ja det er veldig deilig! Gratulerer :)

Vi har også - men en som er noen år - og bråker en del. (Har gjort det hele tiden, så det er ikke noe galt - hvis noen skulle komme med noen tips, hehe)
Jeg har ikke økonomisk snøring, så aner ikke. Vi har ikke brukt den om sommeren da, for å få det kjølig - hvis det tells som tips... høhø

He varmepumpe ja [:)]
Treger ikke i det heile at me he fott det.
Hærlikt å ha jevn tempratur heila tia [:)]

Vi har to, og det er helt luksus. Bare det å slippe å fyre i peisen hver morgen, er digg[:D]

Du kan sjekke om du har nattsenking på pumpen din. Da senker du varmen om natten, og stiller inn når tempen skal øke igjen. Det er f.eks ikke nødvendig å ha det kjempe varmt når du er på jobb.

Vi fikk også varmepumpe på mandag, og det er en helt annen verden!! Når vi står opp slipper jeg pakke inn ungene i tepper mens jeg fyrer i ovnen, det er passe varmt hele tida!![:D] Absolutt verdt prisen.... Selv om det var fryktelig mye penger jeg gjerne kunne brukt på andre ting[:-]

ORIGINAL: *Skjønningene©*

ja!!!!!!!!!!!! beste invisteringen[8D]

har og varmepumpe. enetse er om den står på for leeenge assa i en hel dag elller 2 uten pause, blir det så tørr luft synes jeg. blir tørr i øynene, småsår i halsen osv. ellers en den heerlig

Varmepumpen er bare så god investering og man kan spare inn mye på ved hvis man brukte det før.

Åh! Jeg vil også ha varmepumpe!

Vi har ikke, men har store ønsker om det!!! Håper vi kan skaffe oss det etter hvert, må bare få litt mer ferdig ellers her.[:)]

Back
Topp