Uuugh! :(

Mamsemums89

Glad i forumet
6+1 i dag, og jeg er så trøtt, og i dårlig form :( Kvalm og skikkelig slapp og daff, og jeg skal jobbe fra 16-01 i dag. Sliter også med og få i meg mat om dagen, så energien enda mer tappa, pluss at jeg også går og bekymrer meg for den lille i magen, og om hjertet slår og om det er liv der inne. Merker at det tar på, og er uvant og skulle dele med en til :o Heldigvis skal jeg til legen på fredag, så jeg får ta det opp da :) Håper jeg kan få en henvisning til tidlig ultralyd, så jeg roet hodet og bekymringene. Aldri hadde jeg trodd at og gå førstegangsgravid skulle oppleves så vanskelig :o hehe..

Heldigvis har formen vært ganske fin, men kjenner meg sååå godt igjen i bekymringene. Jeg bestilte selv time til tidlig UL da jeg var 7+0, og fikk se et lille prikk var på riktig sted og med et bankende hjerte. :D Det roet meg veldig, og nå klarer jeg å slappe av. :)

Heldigvis har formen vært ganske fin, men kjenner meg sååå godt igjen i bekymringene. Jeg bestilte selv time til tidlig UL da jeg var 7+0, og fikk se et lille prikk var på riktig sted og med et bankende hjerte. :D Det roet meg veldig, og nå klarer jeg å slappe av. :)
Bekymringene er nesten verre enn formen :o Håper virkelig jeg blir henvist! ❤ Hvis ikke får jeg ta det privat :) Trur bare den siste bekreftelsen ved og se er det jeg trenger :)

Samme her.. Hadde aldri trodd jeg skulle bli en sånn som bekymret meg, men der tok jeg feil. En tidlig UL gjør nok mest for psyken vår ;-)

Jeg er mer bekymret enn noen gang og dette er #3! Jeg blir mer og mer bekymret hver gang selv om de andre to gangene har gått strålende! Er i forferdelig form selv nå! Prøver å male en vegg på kontoret vårt, men jeg holder på å kaste opp hvem gang jeg bøyer meg ned for å male nederst eller ta med maling på rullen :( Slitsomt!! Jeg tror på at jeg får noe tidlig ul basert bare på bekymring, så jeg skal bestille privat til uke 12 som jeg pleier, 6 uker igjen! LEEENGEE!! Men ikke så mye man får gjort uansett! En må jo leve etter beste evne! Så må man også huske på at mange mødre blir ekstremt dårlige i starten, den såkalte hyperemesis, de raser ned i vekt, får ikke i seg næring og er sengeliggende store deler av første trimester, likevel får de friske og raske barn som alle andre :)

Jeg er ekstremt bekymret for at lille spiren i magen ikke lever lenger.. Har lite symptomer og føler meg rett og slett ikke gravid..skal til legen neste fredag så ska be om å få høre hjertelyd...

Jeg kjenner meg også veldig godt igjen:( Bekymrer meg for hva jeg spiser, bevegelser, er overfølsom på signalene som kommer fra kroppen. Skal på tidlig UL på tirsdag. Er bekymra for å få dårlige nyheter, men håper alt står bra til der inne:) Tror det vil lette saken veldig.

Back
Topp