uutholdelige kynnere? *samme som juni 09*

Trueblue

Flørter med forumet
Jeg dro på sykehuset for en 4-5 dager siden pga nedpress og ganske vondt i magen og fikk konstantert at alt var fint og livmoren var lang og lukket.
Men jeg har altså så sterke kynnere at jeg må ligge på badet med tårer i øynene og vondt og vri meg, gispe etter pusten.
Det kommer i sånne tak og det er ordentlig kraftig. Kynnere skal vel ikke være uutholdelig?
De varer alt fra minutter til timer i strekk og de er der gjennom hele dagen.
Dette gjør jo så jeg ikke får gjort noenting. Det kjennes slitsomt ut for kroppen og magen. Som om jeg har løpt maraton og tatt 300 situps. Er det noen som har det sånn?

Ville tatt kontakt med føden igjen!! Kynnere skal ikke gjøre sååå vondt[&:]

ring føden NÅ! ikek meningen å skremme deg, men altså gjør det. kjenn og hør på kroppen din... er du bekymra og det ikke er noe så får du hvertfall ett svar =)

nei jeg synes jo at det er litt rart. har faktisk aldri hørt om noen som har hatt det uutholdelig før.
er bare redd for og virke hysterisk og være til bry.
de er jo så sure så mange av dem[&:]

ORIGINAL: Trueblue

nei jeg synes jo at det er litt rart. har faktisk aldri hørt om noen som har hatt det uutholdelig før.
er bare redd for og virke hysterisk og være til bry.
de er jo så sure så mange av dem[&:]

skjønner hva du mener, men ville prøvd å ikke tenke på det...ta en tlf:)

de blir vel ikke sure dor en tlf vel... og sier de på tlf at du skal komme inn kan de vel ikke blir sur da heller syns jeg

nei hallo, ring dem... om de blir sure så er det dems problem, og da sier du at du vil prate med noen andre !!!! tenk på barnet ditt =)=)

hvordan går det? snakket med føden?

Back
Topp