Uuæææ, trenger gode tips!

Imsa

Betatt av forumet
Har plutselig fått lekke-pupper, sånn smått ekkelt i grunn!:p fra den ene kom den nettopp klar væske, mens den andre har det piplet ut kremhvite, kviselignende dråper de siste dagene, hvor får jeg tak i sånne ting til å putte i bhen? Og hva heter det egentlig, ammeinnlegg?? *førstegangs* :p

Ammeinnlegg får du kjøpt på matbutikken, står sammen med barnematen somregel. Anbefaler de fra Libero. De fra Natusan har en tendens til å klistre seg fast...

Du får kjøpt ammeinnlegg på dagligvarebutikker og på apoteket :) Kjedelig å begynne å lekke allerede da, men da er du iallefall klar når babyen kommer. :)

Brystene gikk fra en c-cup til dd allerede før uke 12, så mistenker at de har vært klare ganske lenge...:p

ammeinlegg, engangs får du kjøpt på matbutikken, men lekker du såpass mye at du trenger det alt? 
Jeg bruker ullinlegg som du får på apotek, barneutstyrsbutikker.. Og har 3 par og vasker de en gang i uka siden det ikke lekker sååå mye.. Billigere enn de engangs, og best for brystene også, siden de puster bedre og holder varmen bedre i vårværet (det går å få brystbetennelse allerede nå..) Og en ting til, ikke pill unødvendig på brystvortene, vask lett av de med en fuktig klut;) 

Frk.Nikki skrev:
ammeinlegg, engangs får du kjøpt på matbutikken, men lekker du såpass mye at du trenger det alt? 
Jeg bruker ullinlegg som du får på apotek, barneutstyrsbutikker.. Og har 3 par og vasker de en gang i uka siden det ikke lekker sååå mye.. Billigere enn de engangs, og best for brystene også, siden de puster bedre og holder varmen bedre i vårværet (det går å få brystbetennelse allerede nå..) Og en ting til, ikke pill unødvendig på brystvortene, vask lett av de med en fuktig klut;) 

Nei, det lekker ikke så mye. Så det holder nok med ullinnlegg, ja. Takk for gode tips:)

Om du ikke lekker så mye så hadde jeg heller kjøpt ullinnlegg på apoteket. Jeg kjøpte også noen vaskbare i bambus/bomull som var ganske gode sist. Tror jeg fant de på ammehjelpen.no

Back
Topp