Utviklingstrinn

Og no har han holdt på ei stund i kveld også.
Så no lurer jo eg på om dette er noko anna? Måtte intensiv byssing/vugging til før eg endeleg fekk han til å sovne, ligg oppå brystet mitt og eg tør ikkje flytte på meg! Slik blir vi forhåpentligvis liggande ei stund....

Alle barn er forskjellige. Eldste sov alene i sengen sin fra hun var nyfødt. Ikke problemer med legging eller rutiner. Nr 2 var stikk motsatt. Sovnet kun oppå meg/ved puppen eller i senga vår på puppen. Han kommer fortsatt inn om natta... Nr 3 er mer lik eldste. Har begynt å sove natten rundt. :-)

Her har lille lagt i sin egen seng (ved siden av vår) helt siden hun ble født. Men på dagtid er hun mer avhengig av å sovne i fanget.. kan etterhvert legge henne over i babynest/vugge, men da sover hun ikke like lenge..
Jeg merket egentlig ikke noe utviklingstrinn i uke 5, så er spent på den som skal komme nå i uke 8 og 9 [emoji51]

Her har vi akkurat vært gjennom utviklingstrinn 2, så det har vært noen dager med mye gråt og dårlig søvn for lille. Virker som det er over nå, heldigvis:)

Nettopp vært igjennom nr 2 her også. Har vært mye skriking, lite søvn på dagtid og mindre interesse for puppen, men er over nå heldigvis. Nå er hu så mye mer våken, kan ligge under babygymen å leke seg og smiler og pluddler når hu er våken[emoji3] Så man må bare huske på når det står på som værst (for det ER slitsomt) at det blir bedre etterpå[emoji3]

Vi trodde hun var gjennom trinn 1 men det må ha vært noe på gang denne uka her. Mye gråting på dagtid fordi hun ikke klarer å finne roen og sovne hvis ikke vi går med henne eller bysser, og hvis jeg har lagt henne ned våkner hun nesten med en gang noe hun ikke pleier. Også mye raskere til å bli frustrert enn hva hun pleier! Men heldigvis veldig rolig om natta og har bare tatt det ut om dagen :p

Back
Topp