Utviklingstrinn 5

Havfruen1988

Blir kjent med forumet
fler som har babyer i utviklingstrinn 5? Her vil jeg tro at det har vart i 4 dager. Han er ekstremt grinete på dagtid. Det er ikke lenger nok at han ser oss. Han skal helst være på fanget og skal bli underholdt til en hver tid. Utrolig slitsomt. De andre utviklingstrinnene har ikke vært i nærheten av så slitsomt.

Noen som har tips til hvordan gjøre det best mulig for lillegutt?
 
Ingen tips, men er der sammen deg. I går var en helt jævelig dag for å si det mildt.
 
Her er vi kommet på dag 5 og selv om far er hjemme hele dagene så er vi begge døslitne! Syns det kan ta slutt snart
 
Har egentlig ingen tips, bare å finne seg i at det er sånn nå, og gi kos og oppmerksomhet til lille. Han er klengete og grinete fordi han fortår mer og tar inn mer av verdenen vi lever i, og dette er ukjent for han. De er kanskje redde og trenger oss som støtte til dette «nye», de må få utforske og prøve seg ut selv om dette btyr at klesvask, oppvask og husarbeid får vente :) Tenker jeg hvert fall da :)
 
Uten tvil utviklingstrinn 5 her og. Vanskelig å legge og må helst ha konstant nærkontakt. Fant fram bæreselen i går, og det reddet dagen i alle fall. Har bare brukt den ute før. Bruker den framovervendt slik at han kan se og følge med.

Ellers ingen andre tips enn å tenke på at det går over [emoji51]
 
Nå virker det som om det verste er over. Det var tøffe dager når det sto på. Fortsatt veldig klengete, og nekter plutselig å sitte alene bak i bilen når vi skal lengre enn et par km.
 
Her er det også tøffe dager.. Merker at man er ekstra sliten når det står på verst.. Vi er vel på dag 7 nå, men det har lettet litt idag, selv om ho fortsatt er veldig grinete og klengete. :dead: Blir mye nærkontakt og synging/leking som har hjulpet.
 
I dag ble det prosjekt legging fra 19.00 - 23.30. Yes da! Ellers surving etter 2 min uansett aktivitet [emoji28]
 
Last edited:
Ingen tips, det er rett og slett jævli slitsomt! :p INGENTING er bra nok
 
Det er bare å innfinne seg med det og avlyse det en kan. Bæresele har hjulpet her også! :)
 
Vippestol og vennebyen ble en redning her når det sto på som verst. Fikk da hele 10 minutt der jeg kunne gjøre andre ting så 3-4 ganger med det hjalp mye
 
Back
Topp