Utviklingstrinn 4

Hmm, ja syns han er mye trøttere nå enn før. Eller han gir vertfall mer tegn til trøtthet iform av klaging og å faktisk se trøtt ut. Rød rundt øynene og gnir seg i øynene eller på ørene.
Kan fort bare gå 30-60min siden sist dupp og så er han klar igjen. 4. Trinn avsluttet jo i tidene rundt 4 mnd søvnregresjon, så kan hende det har en sammenheng med det:rolleyes:
Nå har vi 4 dupper istedenfor 3 stk. Ca kl 9.30, 12, 14/15 og 17. Duppene varierer mellom 30-70min, og blir nå tatt i sengen hans istedenfor i bæresele.

Når han er våken så er han mye mer selvstendig. Leker mye mer alene, så det er kjekt :)
Ikke lenge til før 5. Trinn kommer her, så er spent på om det vil ødelegge noe av søvnen :nailbiting:


Dere da? :happy:

Ser også mye tydelige på baby, men han kjemper fremdeles mot søvnen. Kan sovne i vogn første og andre dupp, men ikke alltid. Så vi bærer enda :oops: henger nok sammen med søvnregresjon - han gikk fra å ha laaange dupper på dagtid til 30-60 min
 
Ser også mye tydelige på baby, men han kjemper fremdeles mot søvnen. Kan sovne i vogn første og andre dupp, men ikke alltid. Så vi bærer enda :oops: henger nok sammen med søvnregresjon - han gikk fra å ha laaange dupper på dagtid til 30-60 min

Aww :oops: Får håpe det snart kommer seg! Vi har enda ikke brukt bæresele, er en drøm!
Vi er inn i trinn 5 me nå, så søvnen på kvelden og natten er ikke til å skryte av :hilarious: Men legging på dagen er heldigvis ok.
Føler vi nettopp var ferdig med trinn 4 o_O
 
Back
Topp