Utviklingssprang

Wachita

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
Sensommerbarna 2019
Når merket dere utviklingsprang på deres premature?

Min er nå 5 uker i morgen, født i uke 35+1, og virker som han går inn i sitt første utviklingssprang. Men alle steder ser jeg at det skal være 4-5 uker etter termin.

Men jeg har nå fått en borrelåsbaby som jeg ikke kan legge fra meg noen sted uten at han blir forbanna, han er mer våken og fester blikket mye mer, ser han har oppdaget hendene sine med øynene. Og han ammer hver 1-2 timer fremfor 2-3 timer som han gjorde for noen dager siden.

Hva tenker dere om dette?
 
Vi har merket det litt både korrigert og ukorrigert egentlig.

Mi har alltid vært litt borrelåsbaby og er det enda. Men verst i sprangene. Det kan nesten høres ut som dere er inne i økedøgn også? Ellers så holdt mi på sånn om det ble for mye inntrykk.. Ble overatumulert rett og slett, og måtte ha pause fra omgivelsene.

Her ser vi at ved sprang er hun en som henger i buksebeinet. Hun sliter enda med overstimuli, og blir da både uttafor og klengete for hun vet ikke helt hvor hun skal gjøre av seg.

Jeg anser vel det du beskriver som ganske normalt :)
 
Her har han vært veldig glad i vognen, så var så rart når han blir så sint nå :p Vi går en del tur pga hundene og han sover alltid godt i vognen, utover de siste to dagene.

Nå har han vært på meg siden i natt, rekker knapt å gå på do :p Men han er også veldig våken i dag, nå er han på andre timen! :)
 
Her har han vært veldig glad i vognen, så var så rart når han blir så sint nå [emoji14] Vi går en del tur pga hundene og han sover alltid godt i vognen, utover de siste to dagene.

Nå har han vært på meg siden i natt, rekker knapt å gå på do [emoji14] Men han er også veldig våken i dag, nå er han på andre timen! :)
Kan være så enkelt som at han har økedøgn :) Gi det noen dager å se.
 
Min har truffet utviklingssprang nærmere fødselsdato enn termin...
 
Back
Topp