Utvikling etter kiropraktikk

Mary Evelyn

Glad i forumet
Mini har grått mye på kveldene siste ukene, og jeg har for det meste funnet forklaring i at han har reagert på noe jeg har spist. Var innom til kiropraktor igår, og han fant spenninger i gutten. Så sa han at det kunne bli litt værre før det ble bedre, og vi får krysse fingrene for at det blir bedre, for værre ble det i alle fall. Idag har han vært urolig hele dagen, og sovet svært lite ift normalt. Imhan liksom "skvetter" og gråter mye deretter. Akkurat som om smertene kommer plutselig. Ikke sett han sånn som idag før. Kjenner han rett og slett ikke igjen. Nå sover han på brystet mitt etter å ha fått sukkervann. Våkner nok om en halvtimes tid for ny runde.

Skal inn til ny behandling i morgen. Er så spent på om det er bedre i morgen.. Dette ble en slitsom dag...
 
Stakkars liten! Håper på bedring i morgen.:)
 
God bedring! Håper det blir MYE bedre når virkningen setter inn..
 
Lillegull var hos kiropraktor i går :) hun har også fått slike skrik innimellom, som om det kommer meget plutselig... Går helsigvis over raskt sa kiropraktoren! Ny time neste uke, så får vi se, egentlig kkke noe galt, bare forebygging.
 
Her er det virkelig blitt mye værre nå! Vet ikke om det er pga kiropraktor eller om det ville blitt sånn uansett.. Det positive har vært natta som var, og det faktum at han sover allerede nå:)
 
Her er det virkelig blitt mye værre nå! Vet ikke om det er pga kiropraktor eller om det ville blitt sånn uansett.. Det positive har vært natta som var, og det faktum at han sover allerede nå:)
Satser på han sover gjennom så du får hentet deg inn litt igjen da:)
 
Satser på han sover gjennom så du får hentet deg inn litt igjen da:)
Takk:) Nå har jeg kommet frem til at mini reagerer på egg og tomat også. Det forklarer nok mange av skrikeøktene sist uke, og at torsdagen ble ekstra ille.
 
Takk:) Nå har jeg kommet frem til at mini reagerer på egg og tomat også. Det forklarer nok mange av skrikeøktene sist uke, og at torsdagen ble ekstra ille.
Huff så slitsomt! Fælt at de skal reagere på så mye!
 
Sååå kjedelig når han reagerer på så masse da:/ blitt bedre av å gå til kiropraktor ??
Jeg vet ikke... Har funnet ut at han sannsynligvis reagerer på tomat og egg, og jeg spiste begge deler hver dag sist uke, så blir han bedre nå kan det være årsaken. Kiropraktor sa at han var veldig stiv under første behandlinga, mens han var mye bedre nå. Bæsja noe sinnsykt etter at vi var inne på behandling idag, så noe skjer i allefall..
 
Back
Topp