Utvidet nyrebekken - operasjon

Vannmelon

Flørter med forumet
Jenta vår har utvidet nyrebekken på grunn av en innsnevring i urinlederen (eller noe sånt). Nå er det bestemt at hun må opereres. Er det noen som har noen erfaring med dette? Hun kommer til å være fem måneder når hun skal opereres. Foreløpig går hun på antibiotika for å forebygge urinveisinfeksjoner. Noen som vet om hun kan slutte med dette etter en operasjon? Skal selvfølgelig spørre legene om dette, men inntil da...
 
Er det noen som har erfaring med barnekirurgisk/barneavdelingen på Riksen?
 
Hei kan ikke hjelpe deg stort jeg, men jeg har erfaring med barneavdelingen der da[:)]
 
Er de flinke der?
 
Nå er vi veldig spente og nervøse... I morgen skal hun inn, og på tirsdag skal hun opereres.
Vet du hva man må ha med seg? Jeg har pakket klær, håndklær, toalettsaker og sånn til meg + noen klær til jenta (pysjer, stort sett). Holder det? De har vel mat og sånn til de små der - ammer ikke...
 
 
 
ORIGINAL: mammantilbebisensin

Hei kan ikke hjelpe deg stort jeg, men jeg har erfaring med barneavdelingen der da[:)]

 
 
 
vi er veldig fornøyde med hvordan vi ble behandlet der!!!! [:)]
 
 
 
Lillejenta er operert, og alt gikk bra. Kjempeflott personale på Riksen! Nå skal vi bare tilbake en gang for en etterkontroll, og så håper jeg vi er ferdige med sykehus.
 
Har ikke erfaring me sykdommen og vil bare ønske dere lykke til.
Men har vært på Riksen og det er en veldig bra avdelig (har prøvd noen av de der [;)])
 
Går det bra med dere??
 
Hei vannmelon!!!
 
Jenta vår ble også operert for utvidet nyrebekken på venstre nyre den 24.9.07 på Riksen, da var Tomine bare 2 mndr, nå fungerer v.nyre 18% og h.nyre 82%...kjempefornøyd med personale og operasjonen gikk veldig bra... Ho går fortsatt på Trimetoprim, begynte da ho var 2 dager gammel..... Koselig å høre at alt hadde gått bra...vi skal på kontroll på nyåret!!!!! Var 1 måned på Riksen, så det var en tøff måned...
 
Veldig fornøyd med operasjonssåret, kan nesten ikke se det[:D]
 
Klem[:D][:D][:D]
 
Back
Topp