Utvendig ultralyd [emoji7]

Desmi

Betatt av forumet
Var nettopp på utvendig ultralyd å fikk se en frisk liten baby, fikk høre hjertet og alt var perfekt! Er to dager lenger på vei ifølge ul enn menstermin[emoji7]
9409d6bf388d72cac49174bc77dcd03e.jpg

Så kos ❤️

Gratulerer

:happy: Så herlig!! Hvor mange mm målte de babyen til?
Jeg fikk vite den var 15mm, og at det tilsvarte 7+6.

Herlig å se [emoji4] fra når.ca tar de utvendig ul? Vurderer å reise til uka men er bare ca 7 uker da. Litt kjedelig med den vaginale ultralyden...

:happy: Så herlig!! Hvor mange mm målte de babyen til?
Jeg fikk vite den var 15mm, og at det tilsvarte 7+6.

Veldig![emoji7]
Det sa han ingenting om faktisk. Bare hvor langt han mente jeg var på vei. Noe som stemmer bedre med når jeg tror jeg hadde EL[emoji4] får vente å se til Oul! Er så lykkelig for at alt var bra[emoji173]️

Herlig å se [emoji4] fra når.ca tar de utvendig ul? Vurderer å reise til uka men er bare ca 7 uker da. Litt kjedelig med den vaginale ultralyden...

Dette er en privatklinikk som driver med diagnostikk med ultralyd, så tar bare utvendig. Usikker på fra når det er mulig å se noe utvendig, men han så alt hos meg nå[emoji4]
Er nr 3 så kanskje det har noe å si[emoji1360]

Satse på at de får til det når jeg har tenkt å ordne time også. Hvis ikke så overlever jeg en innvendig en og bare jeg får bekreftet liv eller ikke [emoji4]

Veldig![emoji7]
Det sa han ingenting om faktisk. Bare hvor langt han mente jeg var på vei. Noe som stemmer bedre med når jeg tror jeg hadde EL[emoji4] får vente å se til Oul! Er så lykkelig for at alt var bra[emoji173]️
Ja, det er så godt å få bekreftet!

Back
Topp