Utvendig ul?

Skach

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Oktoberlykke2020❤
Til dere som har hatt utvendig ultralyd nå og tidligere, hvor langt var dere på vei når det ble funnet noe utvendig? :)
Noen som i tillegg vet de har bakovervendt livmor? :)
 
Vet jo ikke om man kunne sett noe tidligere men så utvendig 9+4(tror jeg det var:hilarious:) med første. Fikk beskjed om å drikke 0.5l drikke ca 1t før timen.
 
Rett ved siden av min jobb, er det en som tilbyr ultralyd fra uke 7, da med utvendig ultralyd, leste om det på nettsiden deres igår:)
Men veit ikkje kva man ser evt, siden det er så tidligt :)
 
Jeg fikk se hjertet slå på utsiden i uke 6 denne gangen. Men det var litt utydelig, så da valgte vi ta innvendig også!
 
Jeg tok utvendig ultralyd 6+2 og fikk se hjertet og målt alder :) Har bakovervendt livmor og hun måtte lete langt bak og ned. Skjønte det var viktig med full blære og godt ultralydutstyr.

De jeg var hos tilbyr utvendig ul fra uke 6+0.
 
Takk for svar :D Jeg prøver å finne ut når jeg burde se noe med maskinen på jobb, men selvom vi har nettopp fått ny maskin som er mye bedre enn den vi hadde forrige gang jeg gikk gravid, så er den ikke i nærheten av det utstyret sykehuset har, så jeg må nok belage meg på enda noe uker før jeg ser noe :hilarious:
 
Sist runde, når jeg hadde en MA, skulle jeg vært 10 uker, men det hadde stoppet i uke 7+4. Dette så hun på utvendig ul, de tok innvendig på sykehuset, og de var enige. Jeg er i tillegg overvektig, men hun hadde ingen problemer med å se.
 
Back
Topp