Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Har legetime neste mandag. Er da akkurat 8 uker. Legen har kun utvendig ul-utstyr så vil høre om noen av dere har positiv erfaring? Hvis ikke må jeg henvises til sykehus 40km herfra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nåh :-/ håper han vil prøve likevelTror ikke man får sett så mye, alt ligger fortsatt gjemt bak skambeinet?
De tar utvendig ultralyd på plasser som Austad diagnostikk fra uke 7! Men mener de ber deg drikke mye og ikke tisse før timen da en full blære gjør det enklere å seHar legetime neste mandag. Er da akkurat 8 uker. Legen har kun utvendig ul-utstyr så vil høre om noen av dere har positiv erfaring? Hvis ikke må jeg henvises til sykehus 40km herfra
De kan ta utvendig fra uke 7 her, men det er jo uvisst hva man ser. Men tror de kan se hjertelyd og beliggenhet på fosteret, usikker på om de kan måle osv.Har legetime neste mandag. Er da akkurat 8 uker. Legen har kun utvendig ul-utstyr så vil høre om noen av dere har positiv erfaring? Hvis ikke må jeg henvises til sykehus 40km herfra
Ok. Ja jeg er normalt tynn. Veldig lite padding så krysser fingrene og tar meg et ekstra glass vann ☺Sniker litt. Jeg hadde utvendig ul i uke 9.
Hun ville ta innvendig men jeg nektet.
Kunne se et bankende hjerte og at det trolig kun var et foster.
Hvor mye de kan se avhenger litt av vekt også, mye padding på magen hindrer sikten (jeg har noen kg for mye men det gikk no, for oss var et bankende hjerte det viktigste )