Utvendig ul uke 8

Oi så fantastisk at de så utvendig allerede nå :-) Heldig du er som får hilse på spiren igjen så snart :-)

Har sikkert skjedd masse i ultralyd verden de 6 siste årene siden jeg var gravid sist... men da var det innvendig ul t.o.m uke 15 på sykehuset... 8 uker og utvendig Ul er jo bare heeelt utrolig :))

Sikkert forskjellig utstyr fra sted til sted kanskje? :) For 2,5år sida var jeg på ul i uke 11 og det var innvendig.. Det var på akutten så mulig de ikke er helt oppdatert på de nyeste duppedingsene...?

Kanskje mulig det :)
Dette var på sykehuset.

skal på gyn avd på sykehuset til uka og regner med det blir innvendig for å sjekke skikkelig mål osv.

Jeg hadde og utvendig ul 7+5, var så forberedt på innvendig... Men ble utrolig glad når det ikke ble det

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Jeg fikk ul Idag ! :)

Alt så helt perfekt ut ❤ hadde aldri trodd det ble tatt utvendig så tidlig. Men var kun for å sjekke fort at det var vitale tegn :)

Gleder meg til ny grundig ul på torsdag :)
Fra uke 8 er det vanlig med utvendig UL :-) har tatt utvendig UL på begge barna i uke 8 :-) og denne gang i uke 9 :-) herlig og slippe den innvendige :-)

Fra uke 8 er det vanlig med utvendig UL :-) har tatt utvendig UL på begge barna i uke 8 :-) og denne gang i uke 9 :-) herlig og slippe den innvendige :-)
Så greit :)
Satser på det blir utvendig på torsdag og da ;)

Trodde det var vanlig med innvendig frem til uke 12 :p men tydeligvis tok jg feil ;)

Så greit :)
Satser på det blir utvendig på torsdag og da ;)

Trodde det var vanlig med innvendig frem til uke 12 :p men tydeligvis tok jg feil ;)
Hos meg har det jallefall ikke vært nødvendig med innvendig da, men sikkert alt etter hvor du går og ja ;-)

Hadde også utvendig 7+0!
Var forberedt på innvendig men jordmora sa at vi sjekket først med utvendig. Og der så vi jo spiren lett som bare det :D

Back
Topp