Utvendig UL når?

Tussilagof

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Oktoberfruene 2018
Juliknøttene 2022
Noen som har erfaring med utvendig TUL? Sist tok jeg i uke 10+4 og det fikk helt fint! Har mulighet for UL i uke 8 nå, men kun utvendig[emoji16] Noen som har sett noe så tidlig uten innvendig..?

Sniker litt. Var på ul i 7+2. Hadde utvendig og fikk se det viktigste . Rett måling og hjerteslagene. =) Livmoren var kommet høyt opp så det hadde nok mye å si :)

Var på UL i uke 9+1 i mitt forrige svangerskap, og kunne se overraskende mye synes jeg[emoji4] syns å huske at embryoet var ca 14 mm.

Tror det avhenger av hvor nytt og bra utstyr de har. Jeg får kun innvendig på sykehuset. de sa noe om at de ikke kunne se med utstyret deres så tidlig på utvendig.

Tror det avhenger av hvor nytt og bra utstyr de har. Jeg får kun innvendig på sykehuset. de sa noe om at de ikke kunne se med utstyret deres så tidlig på utvendig.

Skjønner. Tror det skal være relativt bra, uten at jeg egentlig har peiling [emoji85]

Var på UL i uke 9+1 i mitt forrige svangerskap, og kunne se overraskende mye synes jeg[emoji4] syns å huske at embryoet var ca 14 mm.

Det er så fascinerende å se den bittelille saken inni der [emoji7]

Sniker

Kommer an på utstyret og den som utfører UL.
Pga en skygge som gav dårlige bilder hadde jeg utvendig ved 6 uker.
Innvendig en ukes tid senere og da prøvde gyn også 3D uten at det ble noe særlig. Vet han har svært høy kompetanse på UL, vil anta han har noe av det beste utstyret som er og

Sniker

Kommer an på utstyret og den som utfører UL.
Pga en skygge som gav dårlige bilder hadde jeg utvendig ved 6 uker.
Innvendig en ukes tid senere og da prøvde gyn også 3D uten at det ble noe særlig. Vet han har svært høy kompetanse på UL, vil anta han har noe av det beste utstyret som er og

Takk for svar! Da får jeg bare vente og se og ikke ha så høye forhåpninger :) Er min mann som skal gjøre det, men han er langt fra noen ekspert [emoji16]

Lykke til

Back
Topp