Utvendig snuing!!

Gailla

Flørter med forumet
Noen som har vært gjennom dette før?
Skal på ny ul på torsdag ettersom snuppa lå med rumpa ned sist uke. Hvis hu ikke har snudd seg blir det snuing..
Nysgjerrig på hvordan det er [emoji4] Funka det, eller endte det med keisersnitt eller setefødsel?

Hei,

Var på utvendig snuing med førstemann, var i uke 36 da så vidt jeg husker. Det funket ikke, hun spratt tilbake med en gang legen fikk henne rundt. Så det ble røntgen og sjekk om bekkenet mitt var stort nok til normal fødsel. Det var det, så jenta mi ble født i sete. Jeg har bare positive opplevelser med dette, og angrer ikke på at jeg valgte vaginal fødsel:)

Selve snuinga syns jeg var litt ekkel, men det var mest fordi jeg måtte ligge på ryggen og jeg ble så sykt kvalm av det på den tiden, så det var egentlig det værste. Selv om selve snuinga også var litt ubehagelig, men det varte ikke lenge, legen ga fort opp.

Var i sist graviditet, gjort på 5 Min da lille i magen hadde god plass til å flytte på seg. Snudde seg dog tilbake uken etter, men når riene startet snudde hun seg med hode ned igjen selv;) så hun var aldri "festet" med rumpa ned liksom...
denne gangen ligger lille som regel i tverrleie. Jeg kommer til å gå for setefødsel dersom kroppen min er laget for det, da jeg ikke orker alt styret det var frem og tilbake med vendingsforsøket.. innebærer jo en viss risiko det og...

Back
Topp