Uttrykket "det er ikke feil"...

Isthabeth

Forumet er livet
er så feil, at den neste jeg ser skriver det, sier det, tenker det, her, facebook, sms, hva som helst, skal jeg personlig oppsøke og tvangsvaske med timoteishampoo fra 1985.

Inspirert av vaffelbildet mitt fra tidligere i dag? 

Men tro meg altså, det var faktisk ikke feil!  Og velkommen skal du være med såpa som viste seg å være skadelig selv for billakk (som forøvrig nå er tilbake med Define) 

Labambie skrev:
Inspirert av vaffelbildet mitt fra tidligere i dag? 

Men tro meg altså, det var faktisk ikke feil!  Og velkommen skal du være med såpa som viste seg å være skadelig selv for billakk (som forøvrig nå er tilbake med Define) 

Jeg har ikke sett vaffelbildet ditt, så det var nok ikke deg denne gangen:D Nei, det var vel heller det at jeg sjekket facebook ,og oppdaget at fem stk hadde statusoppdatering om noe de anså som "ikke feil". 

Juliette skrev:
Hun ligner litt på deg, i grunn. Dere svinger håret til hver deres side

Det er fordi det er meg, jeg var Timoteipiken på åttitallet. Har vært hemmelig fram til i dag. h

Sannheten skrev:

IsThaBeth skrev:

Sannheten skrev:
Takk.

?

Takk for at du tar ansvar!

Å ta ansvar er ikke feil!

Folk skal få lov å skrive det så mye de vil for min del... "Me gusta" derimot gjør at jeg får lyst å rive hue av noe.

©Smartass skrev:

Sannheten skrev:

IsThaBeth skrev:

Sannheten skrev:
Takk.

?

Takk for at du tar ansvar!

Å ta ansvar er ikke feil!

Du, din ramp 

CaritaA skrev:
Folk skal få lov å skrive det så mye de vil for min del... "Me gusta" derimot gjør at jeg får lyst å rive hue av noe.

Må si meg enig her! Eller "le meg sitter..." osv

Jeg er så lei av å se det uttrykket over alt!
En jeg har på face bruker det i HVER ENESTE status!
ALT hun foretar seg er "ikke feil".

Tøsa! skrev:
Jeg er så lei av å se det uttrykket over alt!
En jeg har på face bruker det i HVER ENESTE status!
ALT hun foretar seg er "ikke feil".

skikkelig kleint av deg å henge ut meg på den måten....

WOORD!

eller "den følelsen", "that akward moment when..." og ikke minst "gidd å miste bussen!", "Gidd å miste tlf i dass", "gidd å glemme husnøkler" Giddgiddgidd!

TS, du burde skamme deg! Nå har du fått meg til å hate 90% av vennelista mi på facebook! :P

Hehe, jeg har gått rundt å sagt at ting "ikke er feil" i mange år. Sier det ikke så mye nå lenge. Hva, er det blitt en sånn ny greie eller?

Det jeg kjenner jeg klikker litt på, er ordet som dukker opp over alt for tiden; nemlig ordet MAGISK!

Alt er jo faen meg magisk når for tiden.

HEILT einig!! Heldigvis har den verste byga roa seg på facebook blant mine kontakter iallefall! Men for eit år sidan kunne det lett vere 3-4-5 statusar på rad og rekke med det grusomme utrykket.

Back
Topp