Uttaket overstått *link*

Angelicka

Forumet er livet
Så utrulig bra då!![:D][:D][:D]

Då tippe eg du får ein del på frys og[;)] Blir spennande å sjå i måro kor mange som er befrukta.

Men kan det væra dei venter heilt til mandag med å setta inn?

så flott snuppa, og bra det ikke var mere smerter enn det var[:D]

12 egg ja[:D] håper de klarer seg fint til i morgen[:D]

gleder meg masse til nytt innlegg fra deg i morgen.

no må du slappe godt av og kvile ut den morfinen din hihi[:D] blir litt døsig av den

ønsker dere masse lykke til[:D]

Wow, 12 egg er jo veldig bra. [:)][:D][:)]
Da kan det nok hende du får noen på frys også.

Spent å høre imorra hvordan det har gått med eggene.

ORIGINAL: * Bobbo *

Wow, 12 egg er jo veldig bra. [:)][:D][:)]
Da kan det nok hende du får noen på frys også.

Spent å høre imorra hvordan det har gått med eggene.

signerer masse, gleder meg til oppdateringer

Så flott da 12 egg er jo bra, da håper jeg at de fleset av dem var modne, dvs at foliklene som de var i var av riktig størrelse. Men det blir sikkert noen snowbabies ut av dette, regner med at det blir fryseegg med andre ord. Lykke til i morgen. Venter spent på oppdatering[:)]

Kos deg med morfinen så lenge den virker, og du kan ta paracet dersom det gjør vondt senere.
Ta 2 om gangen da. Men det går sikkert greit uten regner jeg med[:)]

Øynene gikk i kryss og tvers her, jeg ble svimmel og kvalm, så måtte logge av en stund! Enten så ble innsett på lørdag eller på mandag ja[:)]
Jeg håper at jeg får satt inn gullegget, og selvsagt at jeg får noen på frys til senere. Tror de så rimelig bra ut de eggene mine i hvert fall!. Mannen sine svømmere er jo tipptopp, så de mente at sjansene for at jeg ble gravid på dette forsøket er over 50 %. Utrolig bra odds med andre ord. Gleder meg i hjel til å bli ruger nå, og ikke minst til å høre hvor mange som har blitt befruktet[:D]
Ligger i senga enda og spiser druer og salte skruer (chips) om hverandre[8D]

Back
Topp