Litt sein oppdatering men ville vente å se om detgikk brafør jeg sa noe.
de fikk ut 14 egg igår
8 var brukenes og 6 er befruktet og delt seg som de skal
så innsett imorra 
de fikk ut 14 egg igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken klinikk hører du til? Hvis alt får som det skal så skal 1 egg inn og resten på fryser helt sjokket siden det bare var 7 eggposer på ul
krysser for deg! Imorra du har uttak?
Jeg hører til Ullevål, men de som har jobbet der denne uken jobber egentlig på Riksen... De har vært veldig urutinert med apparatene på Ullevål, så ting har tatt lenger tid enn vanlig denne gangen. De har også gjort ting på en annen måte, og jeg synes de har vært mer upersonlig enn de søte legene som egentlig holder til der ;-)
Vi hadde uttak i dag, og fikk ut 3 egg! Det så skummelt ut i starten, og jeg begynte å lure på om det hele kom til å bli avbrutt - men så fant de noen til slutt. Det var enda godt - så vi er kjempefornøyde! Krysser fingrene for superduper befruktning til i morgen!! Svømmerne var visst av flott kvalitet til icsi, og det har de ikke vært tidligere - så det lover iallfall bra. Håper superegga ruger godt nå ;-)
Gratulerer med som ruger på 2!! Det er jo fantastisk! Masse lykke til med rugingen :-(
Vårt forsøk ble dessverre avbrutt :-(