Uttak

Lbo83

Forelsket i forumet
Da er vi ferdige med uttaket, ble 4 egg...Ikke så mange, men håper gullegget er der!!! Hadde jo heller ikke så mange follikler, så vi sier oss fornøyde[:D] Da er det bare å vente på telefonen i morgen om det ble vellyket befruktning!
Kjente nesten ingenting, og formen er også fin nå. Var så sinnsykt nervøs for at det skulle gjøre drit vondt, så er glad for at det vondeste var å sette venflonen[:)]

Gratulerer sååå masse med de 4 eggene. Skal krysse fingrene for at gullegget er der og det blir en prins eller prinsesse...
Godt alt gikk bra og at du er helt pigg etter uttaket[:)]

Signerer denne!!!
ORIGINAL: ElinR

krysser for at gullegget finnes blant de 4 eggene[:D][:D][:D]

ORIGINAL: ElinR

krysser for at gullegget finnes blant de 4 eggene[:D][:D][:D]

[;)]

ORIGINAL: IVFProver84

Gratulerer sååå masse med de 4 eggene. Skal krysse fingrene for at gullegget er der og det blir en prins eller prinsesse...

Sign [:)]

Hvordan gikk det med deg i dag da??

Gratulerer med 4 egg, skal se ett av de er gullegget!![:)] Jeg fikk også ut 4 egg, alle ble befruktet og jeg har nå to snøbabyer i magen etter første frys[:D]

ORIGINAL: lbo

Hvordan gikk det med deg i dag da??

se dagen min på : [link=http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=17413133]*OPPDATERING 19/1*Spendt på i morgen... [/link] 

Krysser fingre og tær. Gullegget er nok der[:D]

krysser allt som krysses kan[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Krysser alt for en super befruktning og minst 1 gullegg der[:)][:)]

[:)]

Tusen takk alle snille søte damer her inne[:D] 

Har fortsatt ingen plager, så håper de holder seg unna også i kveld!

Sign.[:D]

spennde[:D]
Krysser alt jeg kan for at gullegget er der[:)]

Å veldig deilig å lese at du ikke har vondt og ikke var vondt å ta ut egg..
er det jeg gruer meg mest til med heeele greia[&:][8D]

Back
Topp