uttak

pikolino

Flørter med forumet
På mandag skal jeg ta ut eggene mine. Jeg grur meg noe så inn i granskauen. Det var så vondt på den venstre siden sist. Og så ble jeg så kvalm. Da jeg var på ultralyd i går sa de jeg skulle få mer smertestillende, og kvalmestillende. Men likevel.... Fysj og uff. [:'(] [:(] [:@]
 
så spennende, lykke til denne gangen, håper det går bra da, fint at du får mere smerte stillende.
håpe de får ut mang fine egg
 
ORIGINAL: hegemw

så spennende, lykke til denne gangen, håper det går bra da, fint at du får mere smerte stillende.
håpe de får ut mang fine egg

 
Fikk ikke helt med meg hvor mange egg hun sa der var, men ihvertfall fler enn sist.
 
ok, det er jo bra, bare de er gode så holder det, bedre å ha færre egg og bedre enn mange og ikke så gode egg.
lykke til med el sprøyta i helga da.
 
HUFF, IKKE ARTIG NÅR MAN HAR SLIKE NEGATIVE OPPLEVELSER Å SE TILBAKE PÅ, FÅR HÅPE DET GÅR BEDRE DENNE GANGEN.
JEG HAR TATT UT EGG 3 GANGER NÅ, HAR IKKE VÆRT NOE PROBLEMER FOR MEG, BLIR LITT OM I MAGEN NOEN DAGER ETTERPÅ, MEN UTTAKENE HAR VÆRT UPROBLEMATISKE.
 
ORIGINAL: hegemw

ok, det er jo bra, bare de er gode så holder det, bedre å ha færre egg og bedre enn mange og ikke så gode egg.
lykke til med el sprøyta i helga da.

 
Takk. Men den klarer jeg ikke sette selv, så her får mannen trå til. Det har vært ille nokk med puregon pennen. Blir litt småkvalm bare med tanken. Men men snart over. Så får vi håpe det blir siste gang jeg skal sprøyte meg selv.....
 
ORIGINAL: pikolino

På mandag skal jeg ta ut eggene mine. Jeg grur meg noe så inn i granskauen. Det var så vondt på den venstre siden sist. Og så ble jeg så kvalm. Da jeg var på ultralyd i går sa de jeg skulle få mer smertestillende, og kvalmestillende. Men likevel.... Fysj og uff. [:'(] [:(] [:@]

 
 
sånn som her...... jeg kvir meg som en gris til uttaket siden det var så vondt sist. men jeg skal nok klare det denne gang også[:)] jeg kommer til å be om mere smertestillende denne gang,tro du meg. og jeg kommer til å nekte å ta de to små pillene, en før uttak og en etter. så lenge andre klinikker ikke bruker de så hvorfor skal jeg liksom..... de var helt pyton.
 
TO SMÅ PILLER? FØR OG ETTER?
HVILKE PILLER VAR DET DA???
 
ORIGINAL: 1Hege

TO SMÅ PILLER? FØR OG ETTER?
HVILKE PILLER VAR DET DA???

 
 
de sa at det var for å roe ned livmoren, en astma medisin tror jeg det var..... skulle ta en to timer før og to timer etter innsetting.
 
men hjerte slo så felt av de, trodde det skulle dunke seg ut av kroppen..... skikkelig skjelven og klarte nesten ikke å forsette beina mine på bakken. sint og sur ble jeg av de, og veldig varm selvfølgelig.
 
så de kommer jeg til å nekte å ta!!!!!!!!!!!!!
 
ORIGINAL: hegemw

så spennende, lykke til denne gangen, håper det går bra da, fint at du får mere smerte stillende.
håpe de får ut mang fine egg
 
ORIGINAL: hegemw

så spennende, lykke til denne gangen, håper det går bra da, fint at du får mere smerte stillende.
håpe de får ut mang fine egg


sign[:)]
 
ORIGINAL: hegemw

så spennende, lykke til denne gangen, håper det går bra da, fint at du får mere smerte stillende.
håpe de får ut mang fine egg

 
Sign denne.
 
pikolino det går nok bedre med uttaket denne gangen skal du se, normalt så er det ikke så ille å ta ut egg da. Lykke til med uttaket og el sprøyta i morgen. Det høres bra ut at det er flere egg denne gangen, men man trenger jo ikke så mange da, man blir jo ruger bare på et eller to.
 
ORIGINAL: twinanne

pikolino det går nok bedre med uttaket denne gangen skal du se, normalt så er det ikke så ille å ta ut egg da. Lykke til med uttaket og el sprøyta i morgen. Det høres bra ut at det er flere egg denne gangen, men man trenger jo ikke så mange da, man blir jo ruger bare på et eller to.

 
Men de vil jo ikke henge fast her hos meg. Så derfor vil jeg ha flere på frys nå enn sist. Da var der bare til to fryseforsøk. Og jeg har ikke lyst til å ta disse dumme sprøytene flere ganger [:'(]
 
Men selvfølgelig, det gjør ikke no om det holder med bare ett [:)] 
 
Back
Topp