Uttak

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Da har jeg hatt uttak. Fikk ut for første gang 20 egg. Så nå håper jeg på et gullegg. Siden jeg aldri ha fått innsett på de forrige tre da fått ganske mye mindre. Er i grenseland for å være overstimulert. Fått beskjed om å ta det med ro.

Håper det er ett eller flere gullegg blant alle de 20 eggene! Lykke til med ventetiden frem til innsett og forhåpentligvis en laaaaaang rugeperiode foran deg! :)

Da har jeg hatt uttak. Fikk ut for første gang 20 egg. Så nå håper jeg på et gullegg. Siden jeg aldri ha fått innsett på de forrige tre da fått ganske mye mindre. Er i grenseland for å være overstimulert. Fått beskjed om å ta det med ro.

Gratulerer med godt uttak. Krysser fingrene for at du får god befruktning og innsett:)

Hvor hører du til?? Jeg hadde 16 egg på st. Olavs og det ble ikke innsett fordi jeg ble overstimulert :/

Hvor hører du til?? Jeg hadde 16 egg på st. Olavs og det ble ikke innsett fordi jeg ble overstimulert :/
St.olavs har en grense på antall egg som er ganske streng. Jeg fikk også totalfrys pga det en gang,men tror nok jeg var mer overstimulert gang nr to enn den gangen :) kan ikke komme på å ha hørt om andre som er så strenge når det gjelder antall egg enda.. :/

Hva er det som er et bra antall egg? Min Amh er jo veldig dårlig, så jeg ser for meg at jeg ikke har noe særlig med egg :/

Når jeg har hatt mellom 7-10 har dem ikke klaga :-) tror det er sånn ca hva de prøver å få til, men er ikke helt sikker på antall de regner som "bra"...

Åh dette er jeg litt nervøs for. Jeg har bare en eggstokk igjen og reagerer ikke særlig på f.eks pergo. Håper jeg også får nok fine egg :-)

Jeg har fått ut 7 og 8 egg på mine uttak og legene har sagt at +- 10 egg er det optimale ift god kvalitet på eggene:-)

Back
Topp