Uttak unnagjort!

MissSunshine

Betatt av forumet
Da er jeg endelig hjemme igjen etter det som føles som en forferdelig lang dag!! Jeg fikk ut ni egg (det var visstnok noen flere der, men legen mente at de hun tok ut var så fine og modne at det holdt). Uttaket var vondt som fy, og jeg merket absolutt ingenting av tablettene jeg tok i forkant.

Men men, nå er det gjort[:)]

Godt du er ferdig da[:)]
9 egg hørtes jo helt perfekt ut. Håper de godgjør seg godt i natt og du får noen gullegg  [;)]

Formen nå er ganske så grei, iallefall så lenge jeg ligger på sofaen og bare kommanderer sambo rundt omkring..hehe.

Jeg skal ha innsetting på onsdag kl 13 (hvis noen blir befrukta), og skal ringe inn i morgen mellom 10.30 og 11.30.

ElinR: Så flott at mannen din hadde fin prøve i dag[:)]

ORIGINAL: ElinR

ja jeg er så letta over at prøva var mye bedre idag [:)] så krysser for at noen av de 16 egga blir befrukta[:)]
da er du en halvtime etter meg på onsdag da[;)]

Ja nå blir det noen ufattelig spennende dager fremover..

Så flott da, håper at dette betyr at noen av de 9 eggene kommer i fryseren også, det hadde jo vært flott med noen snøbabier på vent gså. Men det viktigste er at du ¨får inn gullegget til onsdagen, venter spent på oppdateringen din i morgen. Lykke til.

ORIGINAL: twinanne

Så flott da, håper at dette betyr at noen av de 9 eggene kommer i fryseren også, det hadde jo vært flott med noen snøbabier på vent gså. Men det viktigste er at du ¨får inn gullegget til onsdagen, venter spent på oppdateringen din i morgen. Lykke til.

Sign denne. Flott med 9 egg da. Masse lykke til.

Så spennende! 9 egg er jo ganske bra da. Nå er det bare å krysse fingrene for at de befruktes og deler seg fint slik at du får mange gullegg på frys. Slik at du kan ha dem til søskenforsøk, for dette skal jo gå bra! [;)]

Lykke til!

ORIGINAL: Hope

Godt du er ferdig da[:)]
9 egg hørtes jo helt perfekt ut. Håper de godgjør seg godt i natt og du får noen gullegg  [;)]

Sign. Masse lykke til!

Back
Topp