Uttak unnagjort - en fin opplevelse!

Lidivine

<3 <3
Hei og hå alle fine damer her inne og GRATULERER MED DAGEN!!

Da var uttak unnagjort og jeg fikk ut 12 egg. Hadde alt i alt en fin opplevelse, og jeg må berømme gjengen på Klinikk Hausken! De informerer godt, og jeg fikk en paracet + morfin nesespray og lokalbedøvelse, og det var langt ifra så vondt som jeg hadde fryktet! Er ikke alltid så lurt å lese alle skrekkhistoriene på nett, da det resulterte i 2 timer søvn i natt pga nerver! Jaja, så nå får jeg vente spent på dagene som kommer, godt når et ledd er ferdig, og jeg kan konsentrere meg om neste ledd som må "bestås" imorgen, da jeg får et hint om hvordan de har blitt befruktet og delt seg.
Med ønske om en fin helg til alle her inne, og at alle klarer og holde motet oppe til tross for hva vi går gjennom. Så gla for at jeg har dere alle! :D

Gratulerer med kjempebra resultat så langt :) måtte du få en lang rugeperiode og mange egg på frys :)

Så flott resultat så langt! Håper på en like god fortsettelse også. Lykke til videre med den virkelig nervepirrende fasen som begynner etter innsett! :)

Så bra :D
Krysser fingrene og ønsker deg masse lykke til! Klem

Jeg hadde lik erfaring som deg, leste meg opp på skremsel historier og var livredd når jeg kom ned til første uttak. Det gikk over all forventning, og var ikke spesielt vondt. Det samme på andre uttak, men da var jeg ikke så nervøs. Lykke til

Det er gjerne skrekkhistoriene vi husker. Kjenner meg veldig godt igjen. Heldigvis går det aller meste veldig fint og de aller fleste leger og sykepleiere tar hensyn dersom man sier man er nervøs.

Grattis med flott resultat! :-)

Gratulerer med vel overstått uttak og fin mengde egg! :D

Hurra for 12egg!!!

Jeg leste skrekkhistorier før første uttak og kunne ikke fatte at det kom til å bli vondt men både morfin og beroligende. Så jeg fikk meg et sjokk. Hadde et helvetes uttak, som resulterte i at jeg nesten vurderte "aldri med". Så ved uttak nr2 var jeg så nervøs at jeg trudde jeg skulle svime av. Men kjente ingen verdens ting ved uttaket. Hehe:) Så det finnes vist ingen fasit på dette temaet. Men veldig godt å høre at du hadde en fin opplevelse.

Masse lykke til i dagene som kommer.

Så flott resultat, og gratulerer med dagen tilbake!

Uttak skal vanligvis ikke gjøre særlig vondt, men det varierer fra uttak til uttak, kvinne til kvinne og klinikk til klinikk. Jeg har hatt supre uttak inntil siste på Ullevål som var så vondt at jeg nesten ikke kunne stå på beina etterpå. Og jeg fryktet ikke noe, siden jeg jo hadde vært gjennom dette fire ganger før.
Forskjellen på siste uttak versus de andre var at legen kun gikk inn på en side og nærmest vrei nåla andre veien for å komme til egglederen der. Ergo har jeg funnet ut at på neste forsøk kommer jeg til å insistere på at de MÅ stikke to ganger. Men nok om det. Du hadde en super opplevelse, og det er slik det skal være!!
Den tiden dere går inn i nå er den beste synes jeg! Kos deg!!!

Så flott resultat :) Og supert at uttaket var smertefritt! Ingenting er bedre enn det ;) Masse lykke til videre.

happysnappy: Jeg lurer på om det var slik for meg også. Det virket som han stakk en gang og vrei litt. Ekstremt vondt i hvert fall. Jeg får passe på neste gang at han stikker to ganger, hvis det er bedre.

Tlf fra Hausken, 7 av 12 er befruktet. Og det er enda 2 dager til insetting...kjenner jeg er litt nervøs. Håper de holder seg sånn og at ikke flere ramler av lasset!

Det er jo et kjempe fint resultat!! Krysser alt jeg har for at du får inn gullegget på mandag!! :-) På meg blir det uttak på mandag,så ligger rett bak deg i løypa!!

Det er jo et kjempe fint resultat!! Krysser alt jeg har for at du får inn gullegget på mandag!! :) På meg blir det uttak på mandag,så ligger rett bak deg i løypa!!
ja håper at dette er bra :D For en nervepirrende helg!! Å så gøy at du er rett bak meg da, blir vel bare et par dager mellom testinga vår da :)

Åååå så spennende :) Og gratulerer med vel gjennomført uttak og bra resultat! :) Ønsker deg masse lykke til med innsett på mandag og håper du får en fin og rolig rugetid :D med positivt resultat :angel10

Jeg er overbevist om at dette går bra, Lidivine!!! :) Som det er blitt nevnt før, så var det jo nylig en dårlig "streak" med bare negative tester her under Assistert befruktning, mens det nå har vært flere positive - tror det kommer til å fortsette! :D god klem

ja håper at dette er bra :D For en nervepirrende helg!! Å så gøy at du er rett bak meg da, blir vel bare et par dager mellom testinga vår da :)
Forhåpentlig vis :-) Kjenner jeg er litt engstelig for innsett siden de var litt bekymret for overstimulering... Men jeg tror og håper på at dette går veien for oss begge!!! :-)

Piripip og Kitkat: Jeg kommer etter dere alle med en positv test i hånda og flytter med et nødskrik inn på novemberforum med dere, hihi :)
Spinners: vi får ta en dag om gangen OG tenke positivt,mer kan vi ikke gjøre, verken fra eller til :) MASSE lykke til på mandag til deg også!

Piripip og Kitkat: Jeg kommer etter dere alle med en positv test i hånda og flytter med et nødskrik inn på novemberforum med dere, hihi :)
Spinners: vi får ta en dag om gangen OG tenke positivt,mer kan vi ikke gjøre, verken fra eller til :) MASSE lykke til på mandag til deg også!

:)Thats the spirit :) Det gleder jeg meg til :D heier på deg!!!!!

Tusen takk :-)

Back
Topp