kitkat
Blir kjent med forumet
Da var egguttaket unnagjort! Vondt og ubehagelig, men ikke så gale som jeg hadde stålsatt meg for. (er jo skrekkhistoriene man leser som setter seg i bakhodet..) Fikk morfin i nesespray og en paracet, samt lokalbedøvelse før uttak. Mannen var helt rørt fordi han synes jeg tok det som en kriger. Gikk ikke an å se på meg at jeg hadde vondt, og jeg spøkte og lo mens jeg lå der. Uansett godt det er over. Og håper jo dette er det ene forsøket vi trenger!!! 
12 egg ut, så er kjempefornøyd med det, og håper at veien videre går som planlagt og at mange blir befruktet deler seg perfekt etc
Er nå tilbake på hotellet og er i mye bedre form enn fryktet. Har stikninger/kramper i eggstokk-området som er ubehagelige, men føler meg ellers pigg og lett.
Gleder meg nå til de ringer oss i morgen mellom kl 9-10 og forteller hvor mange som er befruktet

Folkene på Hausken er forøvrig helt fantastiske og man føler seg så godt ivaretatt

12 egg ut, så er kjempefornøyd med det, og håper at veien videre går som planlagt og at mange blir befruktet deler seg perfekt etc
Er nå tilbake på hotellet og er i mye bedre form enn fryktet. Har stikninger/kramper i eggstokk-området som er ubehagelige, men føler meg ellers pigg og lett.
Folkene på Hausken er forøvrig helt fantastiske og man føler seg så godt ivaretatt
Håper mange deler seg perfekt! Skal du sette inn 1 eller 2?