uttak unnagjort -12 egg ut:)

kitkat

Blir kjent med forumet
Da var egguttaket unnagjort! Vondt og ubehagelig, men ikke så gale som jeg hadde stålsatt meg for. (er jo skrekkhistoriene man leser som setter seg i bakhodet..) Fikk morfin i nesespray og en paracet, samt lokalbedøvelse før uttak. Mannen var helt rørt fordi han synes jeg tok det som en kriger. Gikk ikke an å se på meg at jeg hadde vondt, og jeg spøkte og lo mens jeg lå der. Uansett godt det er over. Og håper jo dette er det ene forsøket vi trenger!!! :happy119

12 egg ut, så er kjempefornøyd med det, og håper at veien videre går som planlagt og at mange blir befruktet deler seg perfekt etc :)

Er nå tilbake på hotellet og er i mye bedre form enn fryktet. Har stikninger/kramper i eggstokk-området som er ubehagelige, men føler meg ellers pigg og lett. :) Gleder meg nå til de ringer oss i morgen mellom kl 9-10 og forteller hvor mange som er befruktet :confused004 :)

Folkene på Hausken er forøvrig helt fantastiske og man føler seg så godt ivaretatt :)

Gratulerer! Dette var er veldig bra resultat! :) spennende tid i vente nå!
Krysser fingrene for deg!

Gratulerer og masse lykke til :)

WoW! Gratulerer :D :) Med 12 egg har du jo mye å gå på da! Kjempe spennende! :smiley-angelic005 Håper mange deler seg perfekt! Skal du sette inn 1 eller 2?

Uttak var vondt, ja! hjelpes... litt av en erfaring vi får!

Lykke til med tlf i morgen :smiley-angelic003

SÅ bra , lykke til videre

Så bra resultat :) Og supert at du føler deg i fin form :) Hos meg var det omvendt - jeg trodde det var mye mindre vondt enn det faktisk var haha. Godt uttakene er forskjellige ;) Håper mange blir befruktet og deler seg fint. Får du innsett i morgen da? Lykke til :)

Eller det er vel litt i tidligste laget å få innsett dagen etter uttak hehe :p

ja blir uttak på lørdag kl 11:15. :)

Har regnet med det bare blir ett egg inn, siden det er første forsøk.. Sier ikke nei til to, men tviler på det blir aktuelt.. :)
spennende dager dette her !!!

Så flott resultat! Gratulerer, og lykke til med befruktningen:-)

Lykke til med innsett i dag :-)

Ønsker deg også lykke til med innsett i dag :flower

tusen takk jenter! i går var 5 egg befruktet, og i dag fikk vi vite at 4 hadde delt seg perfekt. Det ble altså 3 stk på frys og ett inn :D
Nå er rugeperioden i gang :hello2

Back
Topp