Uttak på onsdag, med bare 4 modne egg..

malla1987

Betatt av forumet
Jeg var på ultralyd kontroll i dag, det viste seg at jeg bare har 4 modne egg.. Ikke mye å skryte av men jeg får bare håpe på det beste.
Uttaket blir på onsdag, setter Ovitrellei kveld.. Hittil har jeg egentlig hatt veldig liten syptomer :)

Jeg får bare paracet og Paralgin som smertestillinde, er dette vanlig? også skulle jeg få beroligende- Dormicum.
Jeg er litt redd for smertene merker jeg..

Jeg hadde bare 3 egg, 2 ble befruktet. Fikk satt inn ett sist mandag og til og med ble det ett på frys. Kjempe fornøyd med uttelling på eggene ;) Vi satser på kvalitet i steden for kvantitet :P

På uttaket fikk jeg paracet og Valium, som jeg skulle ta en time før oppmøte. Etter d trengte ikke jeg flere, har ikke vært vondt. Var bare bittelitt øm og oppblåst ;)

Masse lykke til :)

Hvilken klinikk er du på? Jeg skal også sette ovitrelle i dag, og uttak på onsdag. Får samme medisiner som deg, det går helt fint det altså, ikke noe å grue seg for! Og hvis du bare har 4 egg så er det fort overstått! Selv har jeg bare to. Men vi trenger jo bare ett gullegg! Lykke til!

Hvilken klinikk er du på? Jeg skal også sette ovitrelle i dag, og uttak på onsdag. Får samme medisiner som deg, det går helt fint det altså, ikke noe å grue seg for! Og hvis du bare har 4 egg så er det fort overstått! Selv har jeg bare to. Men vi trenger jo bare ett gullegg! Lykke til!

Jeg er på fertilitetssenteret i Oslo :-) hvilken klinikk bruker du? Det er sant, trenger bare ett gullegg :-) jeg er egentlig ingen "pyse" mdm gruer meg litt får jeg ikke vet hva jeg går til.. Det går nok veldig bra for oss begge skal du se;-) lykke til, til deg også!

Jeg er på Riksen, ser ut til at de bruker det samme smerteregimet. Klart det er nervepirrende første gang, når man ikke vet hva man går til. Håper det beroliger deg å høre at jeg som har vært gjennom det mange ganger før ikke gruer meg i det hele tatt! Gleder meg til å følge deg videre gjennom prosessen, vi ligger jo helt likt, så gøy om vi kunne holdt følge i 9 mnd til! Krysser fingrene! :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg fikk ut 8 egg. 2 av dem var ikke modne nok til befruktning, 2 av dem ville ikke la seg befrukte, 2 av dem tålte ikke befruktning og begynte å rote når de skulle dele seg, 2 av dem viste seg å være gullegg. Ett egg inn (idag), ett har blitt eskimo ❤️❤ Så selv om man har "mange" egg er det ikke sikkert de gjør noe nytte for seg. Man trenger strengt tatt ikke flere enn ett :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det kan være mer enn nok, så ikke fortvil! Fikk kun ut tre egg, hvorav bare to bare gode nok til befruktning. Vel, det holdt det altså og resultatet er i dag syv år ;). Lykke til med den videre prosessen!

Jeg er på Riksen, ser ut til at de bruker det samme smerteregimet. Klart det er nervepirrende første gang, når man ikke vet hva man går til. Håper det beroliger deg å høre at jeg som har vært gjennom det mange ganger før ikke gruer meg i det hele tatt! Gleder meg til å følge deg videre gjennom prosessen, vi ligger jo helt likt, så gøy om vi kunne holdt følge i 9 mnd til! Krysser fingrene! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Det beroliger meg veldig :) Morsomt at vi ligger helt likt i prosessen.. Du får ha masse lykke til i morgen :) Jeg skal skrive en oppdatering etter uttaket i morgen.

Det var ikke så smertefult som jeg hadde sett for meg. Så klart var det vondt, men overkommelig. Den beroligende medisinen gjorde sitt hvertfall, jeg sov nesten :-P men fikk ut 5 egg, men jeg hadde en del væske i livmoren så vi må kanskje avbryte innsettingen:-( jeg får det endelige svaret på fredag :-(

Back
Topp