Uttak på mandag!!!

Tøysa

Elsker forumet
Det var ett egg i hver eggstokk som var klar til uttak, i tillegg var det mange mindre og de håpet noen av disse kom til å bli store nok til uttak på mandag! [:)] Antydet at det kanskje kunne bli en 8 - 10 egg. Er veldig letta for at prosessen går litt fortere denne gangen! Skal sette puregon for i dag, cetrotide i morgen, eggløsningssprøyta natt til søndag. (00.30), også blir det uttak mandag ca. 10.30! [:D][:D][:D]

Masssse lykke til - krysser fingrene for maaange egg[:)]

Jippii! På mandag?! Det er jo ikke lenge til!! Da satser vi på at de andre eggene henger seg på og er klare for uttak på mandag de også [;)] Masse lykke til!

Gratulerer med uttak på mandag..
Krysser fingrene for gullegge(ne) og noen flotte egg på frys..[:)]

lykke til på mandag

ORIGINAL: *dreamer*

Så spennende[:D] Masse lykke til

sign[:)]

Tusen takk, alle sammen! [:)][:)][:)]
Betyr mye for meg at dere gleder dere sammen med oss!

Blir veldig spennende denne gangen også, med antall egg ut, antall befruktede egg og om vi kan være så heldig at jeg blir ruger på onsdag kl. 13.50! [:)][:)][:)] Skal oppdatere dere gjennom hele prosessen!

Kjempespennende! Masse lykke til med uttak - satser på at det er masse fine egg der ja[:D]

Åååååå så spennende Tøysa![:)]
8-10egg d kan bli mange fine søsken-forsøk....[:D][:D][:D]
Tenk at på onsdag e du ruger! Tihi...Så gøy!!!![:D][:D]

Så supert[:)][:)][:)] Masse lykke til og da satser vi på gullegget inn og masse snøbabyer i frysen[:)]

ORIGINAL: Angelicka24

Kjempespennende! Masse lykke til med uttak - satser på at det er masse fine egg der ja[:D]

Tusen takk alle sammen! Ja, skal prøve å slappe av så godt jeg kan, Mulan! [:)] Jeg fikk veldig skryt for det sist også da, og de spurte mannen min om jeg alltid var så rolig! [:D] I kveld skal jeg sette el sprøyta. De ringte fra fertilitetsseksjonen i dag og sa jeg bare skulle ta halvparten av den dosen de egentlig hadde sagt til meg, på el sprøyta i kveld. Vet ikke hvorfor de ombestemte seg, men jeg satser på at det holder. [:)] Gleder meg til å få uttaket unnagjort. Er jo veldig usikkert ang. antall egg denne gangen...

Back
Topp