uttak på mandag :)

Vanillatwin

Elsker forumet
da er det avklart. blir uttak på medicus på mandag  grugleder meg... 

Spennende, spennende, lykke til.. og hold oss oppdatert:)

Masse lykke til :)

Å så spennende!!! Ønsker deg masse lykke til :)

Jeg også! Uttak på mandag altså:-) Dette er første gang, og jeg er kjempespent. Prøver å ikke tenke på det...

Lykke til :) Jeg har på tirsdag, er veldig spent. Sist hadde jeg bare et egg, og en eggpose, så merka ikke noe til uttaket.. Er litt redd for at det kommer til å gjøre vondt nå, siden det er flere poser

da går flyet snart.... 

God tur, og masse lykke til

Velkommen opp til bartebyen!
Måtte oppholdet ditt bli fruktbart!!!

Lykke til begge to emoticon
Håper så virkelig på deres vegne det går bra!

Jeg signerer denne!!

ilis skrev:
Lykke til begge to emoticon
Håper så virkelig på deres vegne det går bra!

Hei-hei!
Ikke akkurat finvær her i bartebyen i dag, men håper det har gått bra med deg???
Spent på oppdatering!!!

*Utålmodig* skrev:
Hei-hei!
Ikke akkurat finvær her i bartebyen i dag, men håper det har gått bra med deg???
Spent på oppdatering!!!

alt gikk som planlagt..  fikk ut 2 egg, formen er bra. men tar det rolig idag så blir det julegave shopping imorgen vis formen tilsier det

Åh, så bra!!! Da er vi to glade i dag! Kos deg i bartebyen da, med shopping og alt:-)

Frk. turkis skrev:

*Utålmodig* skrev:
Hei-hei!
Spent på oppdatering!!!

alt gikk som planlagt..  fikk ut 2 egg, formen er bra. men tar det rolig idag så blir det julegave shopping imorgen vis formen tilsier det

Du får passe deg i morgen da! Jeg har nemlig tenkt meg en tur på julegaveshopping i morgen! Lykke til med innsett og ruging!

Back
Topp