Uttak overstått

fruit

Gift med forumet
Og vi fekk ut 7 egg!! [:)] Legen sa de såg veldig bra ut.. So no satser vi alt på at mange blir befruktet til i morgen [:)]
Jeg og M snakket i går om at vi var fornøyde bare vi fekk ut 4 egg. So no er vi veldig fornøyde og glade [:)]

Kjempeflott! Håpar på at alle vert befrukta eg eller ihvertfall dei fleste! Eg fekk 6 ut på mitt siste uttak og alle overlevde[:)] 

Så morro å få mange flere enn dere forventet! Håper på mange befruktede egg! [:)][:)][:)] Spennende!

Kjempebra Fruit[:)][:)][:)] Nå satser vi på at alle er modne og at telefonen i morgen bekrefter at alle kan brukes[:)][:)][:)]

flott [:D] masse lykke til [:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Kjempebra Fruit[:)][:)][:)] Nå satser vi på at alle er modne og at telefonen i morgen bekrefter at alle kan brukes[:)][:)][:)]

Signerer Randålf [:)] Gleder meg masse til oppdatering i morgen, for jeg VET at det blir bra! [:D]

Gratulerer med god egginnhøsting!! Satser på at mange av dem er befruktet i morgen og av knall kvalitet! Nå skal det blir ruging og spire på deg!![:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Signerer Randålf [:)] Gleder meg masse til oppdatering i morgen, for jeg VET at det blir bra! [:D]

så bra da:):):):):) lykke til med resten!!!!

Back
Topp