uttak overstått

vestlandsjento

Gift med forumet
Detta gjekk jo utrulig bra[:D][:D][:D] Eg som no på slutten håpa på i alle fall to egg, fekk ut fem! Den siste dosen med puregon gjorde visst susen. Det var egg i nokre av dei små eggposane. Veit ikkje om det har noko å sei for befruktning eg? Om dei var blitt modne nok.

Ikkje var uttaket spesielt vondt heller. Synest vaskinga er ubehagelig. Då han stakk så var eg mest opptatt av å følga med på skjermen, så eg merka ikkje stort.

Var så utrulig gøy å hørra dei på labben ropa at dei fant egg og så sjå egget på skjermen[:)] Først fant dei 4, så leita dei ein gong til og fant eit til.

Så no har eg go tru på at i alle fall eit egg blir befrukta og at det kanskje blir eit par på frys visst me e maks heldige[:)]

Wow! Det var jo kjempenyheter da[:D][:D][:D]
Så spennende de neste par dagene blir nå da[;)]

Takk takk[:)] E skikkelig letta her no[;)] 

ORIGINAL: ElinR

[:D][:D][:D][:D][:D]så godt å høre
kanskje dere får litt på frys da[:D][:D][:D] blir spennende å høre i morra[;)]

så flott[:D]

da fårr i krysse alt vi har for at de deler seg som de skal og at du får tre eller fire på frys[:D]

masse lykke til vennen[:)]

Det var jo kjempe bra! Nå ble jeg glad på dine vegne[:)]

Åå, så kjekt vestlandsjento[:D][:D] Då blir da superspennande i morgon å høyra kor mange som e blitt befrukta[:D][:D][:D]
Satse på at ALLE blir befrukta, slik at dersom dette mot alle odds skulle ikkje gå, så har du egg på frys[;)]
-Men, eg tenker at du treng bare dette eine forsøket eg då[:D]

Takk skal dåke ha alle sammen[:)]

Gruglede meg te i måro kl 11. Ska ringa inn då. Men eg rekne nå med at i alle fall eit er befrukta då[;)]

ORIGINAL: Guria

Så bra! [:D]

kjempeflott!! [:D]

ORIGINAL: tuttien

Åhhh!!! gratulerer så masse med overstått uttak!
Nå begynner jeg og gru glede meg!!
Gleder meg til og lese i morgen om de er befrukta!

Krysser fingrer og tær!!!!!!!![:D]

Eg kommer sikkert ikkje te å få sova i natt. E så spent[;)]

No e da ikkje lenge te du ska på kontroll heller. Kossen går da?

Å, så spennende og utrolig bra!!! Skjønner godt du er litt for spent for å sove... [:D]

Back
Topp