Uttak overstått

Hestehoven

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Fikk ut 10 egg, det var over all forventning !!! Nervepirrende dager, men forhåpentligvis ruger fra fredag

såå bra! :)
ventetiden mellom er grusom... hører nok fra deg på fredag at du er blitt ruger :)

Fantastisk :) Akkurat en uke mellom oss. Så vi kan følge hverandre helt til mål ;) Lykke til!

wow så utrolig spennende!!! Kjempe bra resultat :D forstår akkurat hva du mener :) tiden frem til innsett er harde og tankefulle syns jeg...syns nesten de dagene er verre (forløpig) enn å være ruger :) men snart blir du ruger!!!!herremin!!!! du får oppdatere oss underveis :) er i ekstase hver gang noen skal nærme seg ruger eller forsøket :)

Last edited:
Fantastisk resultat :) er lange timer til tlf imorgen, men fyll de med noe hyggelig så går det fint. Med 10 egg blir det nok helt sikkert innsett på fredag vil jeg tro :)

Gratulerer med kjempe bra resultat! :D :)

Det er jo supert!!! :D :D Lykke til og snart er du ruger :):)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Takk, jenter

Masse lykke til!!! Hold oss oppdatert!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

7 befrukta egg

Tja... Jeg har endometriose og har brukt Procren som behandling mot dette siste året. Dette medikamentet er omtrent det samme som Synarela, derfor "slapp" jeg nedregulering og begynte rett på Menopur. De andre forsøkene har jeg hatt normalt langt regime med Nedregulering med Synarela først :) Føltes som hele greia gikk veldig mye fortere denne gangen, det var digg :)

Hvor mange dager har du brukt Menopur og hvor lenge tok det fram til egg uttaket?Jeg har begynt med Puregon den 1.februar og lurer på veldig hvor mange dager skal jeg bruke det og når det skal skje litt action i mitt liv også:)

Back
Topp