Uttak over

*blomsterpia*

Forumet er livet
Juli13-jentene
Nå er vi hjemme fra uttak, og fikk ut 9 egg[:)] Var forespeilet litt flere, men noen av posene var tomme. Så nå er det å vente i spenning på at bioingeniøren skal ringe i morgen og fortelle om noen ble befruktet...

Uttaket gikk veldig greit, ble god og sløv av smertestillende jeg fikk i forkant + petidinen rett før uttak. Var ikke vondt i det hele tatt, det vondeste var når petidinen ble sprøytet inn i armen[&:] Og på de siste 2 posene var det litt ubehagelig, men alt i alt en veldig flott opplevelse[:)]

Litt omtåket etterpå, men lå på ett rom og drakk saft i 15 minutter før bioingenøren kom å fortalte om eggene før vi dro derifra. En del øm i magen nå, men det er forhåpentligvis verdt det!

Nå har bioingeniøren ringt, det ble bare 2 egg som ble befruktet. Så forhåpentligvis er begge i god kvalitet så vi får ett på frys. Inn i morgen 09.30[:)]
Så satser vi på at det er gullegget...

Gratulere med 9 egg! Det er jo kjempegreier! Blir spennande å høyra kor mange som er blitt befrukta i morgon[;)][:D] Blir innsetting på torsdag då, eller? Uansett, lykke til, du er SNART ruger[:D][:D]

Så bra du fikk en grei opplevelse av uttaket.
Det er sånn alle burde ha det.

9 egg er jo flott! Håper det blir mange befruktet.
Venter i spenning på oppdatering.

Masse lykke til[:)]

Det var jo flott det da, 9 egg du kan få flere babyer ut av de eggene.

Krysser fingrene for at de fleste blir befrukta og venter spent på oppdatering, når er det du kan ringe inn i morgen da.

Det er jentasi det som bare er rusa på morfin og hva du nå enn fikk, du merker nok litt mer etter hvert men flott at du er i bra form da, bortsett fra rusen[8D]

ORIGINAL: kate

Signerer kate her.

Tusen takk alle sammen!!
Vet ikke helt hva som er vanlig antall, men vi er fornøyd med 9 i allefall[:D]

De ringer oss fra UNN i morgen mellom 9 og 11 med oppdatering, og da får vi vite innsettingsdag. På UNN har de 2-5 dagers dyrking, så det er ikke sikkert det blir torsdag. De ser an delingen på egget hvilken dag de skal velge.

Får vel ikke sove i natt[:D]

PS: medisinen jeg fikk var 3 paracet og 1 Valium før uttaket, og masse morfin (petidin) rett før de startet[:)]

9 egg er jo kjempebra, blir spennende å høre oppdatering i morgen om hvor mange som ble befrukta[:)]  Satser på at du får mange fine befrukta egg, slik at du får noen på frys også[:)]

Så flott, gratulerer med 9 egg[:)] Blir spennende å høre imorgen hvordan de har klart seg. masse, masse lykke til[:)]

Gratulera med 9 egg[:D] Håpa mange er befrukta i måro og at dei finner klar gullegget til innsetting[;)]

Så bra at du fekk ein sånn fin opplevelse av uttaket[:)]

ORIGINAL: Gjørdis

9 egg er jo kjempebra, blir spennende å høre oppdatering i morgen om hvor mange som ble befrukta[:)]  Satser på at du får mange fine befrukta egg, slik at du får noen på frys også[:)]

ORIGINAL: kate

Sign denne og  for dere.

åååååååååååååå så flott, eg skal tenne lys for deg og eg skal krysse alt eg har for deg[:D]

skikkelig spennende dette her[:D]

Håper det blir mange befrukta egg på dere imorgen da [:)]

ORIGINAL: [miss]

Gratulere med 9 egg! Det er jo kjempegreier! Blir spennande å høyra kor mange som er blitt befrukta i morgon[;)][:D] Blir innsetting på torsdag då, eller? Uansett, lykke til, du er SNART ruger[:D][:D]

signerer denne=))

Synes dette høres veldig bra ut, jeg. Vi fikk ut 11 egg, 3 befruktet, ett satt inn og to på frys. Er jo ikke kvantiteten men kvaliteten som gjelder er det noe som heter [;)]

Lykke til med innsetting og ruging. Blir spennende å høre hvordan det går [:)]

Satser på det er gulleggene. 

Man trenger jo bare ett egg for å bli gravid, så satset på at det ene er gullegget[:)]

Lykke til med innsettingen i morgen.
Blir spennende å følge deg i rugetiden[:)]

Back
Topp