Uttak over :)

Sjanetti

Gift med forumet
VIP
Og det ble fem egg, hadde håpt på mange flere! Men men fem er bedre enn ingen :)
Blir spennende å se hvor mange som blir befrukta..
Uttaket gikk egentlig veldig greit, var ikke noe spesielt vondt, stakk litt når han skulle inn i eggstokken men ellers gikk det veldig greit :)
Haha.. Gjett hvem som svimte av når hun reiste seg etter uttaket var over?? *flaut* ble fart i alle sykepleierne og legen da.. Hehe..

Er litt øm nå, men går faktisk veldig bra så regner med jeg går på jobb imorgen :) så går kanskje dagen litt fort også, er så spent på hvordan det går med eggene

Appen <3

Så godt å ha uttaket overstått! Nå gjenstår den virkelig spennende fasen inntil testdagen er der. Lykke til videre med alt sammen!

Da har klinikken ringt, og av de 5 eggene som ble tatt ut ble 4 av de befrukta :) Så var det bare hvor mange av de som deler seg riktig.
Vet dere hvor stor sansynlighet det er for at alle 4 eggene deler seg riktig?? eller er det slik at det alltid er noen egg som ikke deler seg nok??

Masse masse grattis med ruge egget.. får håpe dette er gullegget... prøv å ta d med ro og ta masse vare på dg selv... klem

Gratulere som ruger ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Masse lykke te, eg blir forhåpentligvis ruger på fredag. Har 3 egg på frys, håper de tåler opptining :) Ble gravid på første ferskforsøk men endte i MA uke 8 :(

Gratulerer som ruger! Håper jeg også kommer dit denne gangen;-) har jo lært at det ikke er en selvfølge akkurat.. Og så på frys da!! Det er jo bonus.

Joho! Spennende:) privat eller offentlig? Håper dette er din tur :)

Back
Topp